3 צפייה בגלריה
השוקולד והפרחים שבנט העביר לזוג
השוקולד והפרחים שבנט העביר לזוג
השוקולד והפרחים שבנט העביר לזוג
לא בכל יום שולח ראש ממשלת ישראל ברכה ומתנה לחתונה של זוג צעיר מבחריין. במסגרת ביקורו המדיני בבחריין בחודש שעבר נפגש ראש הממשלה נפתלי בנט עם סטודנטים מצטיינים ויזמים צעירים. בנט קיים שיחה פתוחה על עתיד שיתוף הפעולה בין המדינות, ובמהלכה סיפר בשאם אל-טאטן, מנהל מערכות מידע שהשתתף באירוע, כי הוא מתחתן עוד כשבוע. בנט התרגש לשמוע, איחל מזל טוב ונתן לחתן לעתיד טיפ לזוגיות נכונה - סבלנות וכבוד.
החתונה נדחתה מעט כי הכלה נדבקה בקורונה, אבל השבוע נישאו השניים. ראש הממשלה שלח מארז שוקולדים ופרחים מוזהבים לזוג הצעיר, וצירף כרטיס ברכה בחתימתו האישית שעליו כתב: "לזוג הטרי, אני מאחל לכם מזל טוב לרגל חתונתכם, ואהבה, אושר ובריאות ביחד למשך כל החיים. ברכות חמות - נפתלי בנט".
3 צפייה בגלריה
נפתלי בנט נפגש עם הצעירים בבחריין
נפתלי בנט נפגש עם הצעירים בבחריין
בנט בבחריין, בחודש שעבר. "מחווה קטנה שיכולה להדק את הגשר בין העמים"
(צילום: חיים צח, לע"מ )
החתן והכלה התרגשו מאוד מהמחווה, ומסרו את תודתם לשגריר ישראל בבחריין, איתן נאה, שסייע בהוצאת המשלוח אל הפועל. "תודה רבה, אהבנו את זה. אשתי כל כך שמחה. שיתפתי את התמונה של הזר, וכל המשפחה מאוד מעריכה את המחווה", כתב החתן, שגם שלח בהמשך מכתב תודה לבנט.
בנט אמר אתמול: "זו מחווה קטנה שיכולה להדק את הגשר בין העמים ולחמם את השלום הטרי. אני מאמין גדול בקשרינו עם מדינות המפרץ והתרגשתי לשמח חתן וכלה".