על פרשת רצח העבריין בן דוידוביץ' במהלך חתונה בגן אירועים גני צבי שליד אשקלון הוטל איסור פרסום כמעט גורף, לבקשת היחידה החוקרת - ימ"ר לכיש - שגם אסרה לפרסם את סרטוני מצלמות האבטחה שתיעדו את שהתרחש. למרות זאת, ומבלי לפגוע בחקירה, גורמים במשטרה יודעים לספר על האווירה שהייתה בחתונה שהתקיימה ביום שלישי - והפכה מהר מאוד לסוערת ואלימה. תחילה חשדו במשטרה כי הרוצחים הגיעו מבחוץ, אך כעת נראה שלפחות חלקם - אם לא כולם - השתתפו בחתונה שקדמה לקטטה.
3 צפייה בגלריה
בן דוידוביץ' בחתונה
בן דוידוביץ' בחתונה
התמונה האחרונה מהחתונה
3 צפייה בגלריה
בן דוידוביץ' בחתונה
בן דוידוביץ' בחתונה
בת הזוג ביקשה שיישאר, בן דוידוביץ' יצא מגן האירועים אל מותו
הבוקר הודיעה המשטרה על מעצר של ארבעה חשודים נוספים במעורבות בדקירתו למוות של דוידוביץ', אבל ככל הנראה המעשה עצמו לא תועד באופן שבו ניתן להצביע על החשוד המרכזי - שכן התקרית הקטלנית התרחשה בחנייה של גן האירועים, בשטח פתוח. במצלמות האבטחה ניתן לראות אורחים יוצאים בזעם מהחתונה, ואת דוידוביץ' אחריהם - כשבת זוגו מנסה ככל הנראה למנוע ממנו לצאת אליהם.
לחוקרי ימ"ר לכיש כבר ברור שהחתונה הייתה רוויה בסמים קשים ובאלכוהול, שהובילו ככל הנראה לאיבוד שליטה של החוגגים. למקום הוזמנו עשרות צעירים, חברים של החתן והכלה, ובהמשך התפתחו קטטות בין כמה מהמשתתפים ברחבת הריקודים. רוב החוגגים בחתונה היו חברים ומכרים - אבל ככל ששתו אלכוהול והשתמשו בסמים, ככל הנראה, הפכה האווירה ליותר ויותר אלימה ומסוכנת.
בידי המשטרה עשרות עדויות על מה שהתרחש בגן האירועים, וגורם המעורה בחקירה סיפר: "אנשים עמדו בתור לשירותים - ולא בשביל להתפנות, אלא כי הם הפכו למוקד לחלוקת סמים מכל הסוגים, בעיקר סמים קשים כמו קריסטל ועוד".
3 צפייה בגלריה
בן דוידוביץ
בן דוידוביץ
"הלב שלנו לא שלם בלעדיך". בן דוידוביץ'
לדברי הגורם, "מדובר היה בתור של עשרות אנשים, וספק רב אם החתן והכלה ידעו בכלל על מה שמתחולל שם. האלכוהול נשפך שם כמו מים בברזים, הסמים היו בכמויות מסחריות. אמנם זו הייתה חתונה, אבל בניגוד למה שמקובל זה הפך מהר מאוד למסיבה של חבר'ה צעירים שאיבדו את דעתם. היו שם כמה קטטות ברחבה, שהתפתחו סתם ככה, בלי סיבה מיוחדת, כי חלק מהנוכחים פשוט לא היו בשליטה".
באחת הקטטות הללו החליטו המעורבים לצאת החוצה לחניה כדי "לסגור חשבון", בגלל ויכוח שהתפתח ברחבה וייתכן שאף לפני כן. שם נדקר למוות דוידוביץ', עבריין מקומי שמוכר למשטרה, שבעבר הורשע בעבירות של חטיפה וסחיטה ונידון לשלוש שנות מאסר.
אתמול הובא דוידוביץ' למנוחות בבית העלמין באשקלון. קרובי משפחתו סיפרו שלאחרונה הוא החליט "לחזור למוטב", ואף נישא ונולדה לו בת. "בבית שלו התקיימו שיעורי תורה, הוא התרחק מהפשע והתמסר למשפחה", סיפרו אתמול בהלוויה. ברשתות כתבה אמו, על גבי תמונה שלו מהחתונה: "בן שלי, אני לא מאמינה שהתמונה הזו מלפני יומיים. מי היה מאמין שבאותו ערב הכל ייגמר. השארת אחריך משפחה וחברים כואבים. הלב שלנו לא שלם בלעדיך, הדמעות לא מפסיקות. אני לא מאמינה שזה אמיתי".
החקירה ביחידה המרכזית של משטרת מרחב לכיש נמשכת במלוא המרץ, ובשלב זה נעצרו כאמור שמונה מעורבים - חלקם מיוצגים על-ידי עו"ד רובי גלבוע. הם מכחישים את מעורבותם ברצח. בימ"ר, שם מנסים להרכיב את הפאזל בשל כמות המעורבים הגדולה, גובים עוד ועוד עדויות, וייתכנו מעצרים נוספים.