ביטוח לאומי הודיע כי בשעות האחרונות התקבלו תלונות על הודעות לאזרחים עם קוד אישי לכניסה למערכת מידע אישי באתר הביטוח. בביטוח לאומי הבהירו כי "אין להעביר את הקוד לאף אדם שייצור קשר". עוד הם ציינו כי קוד חד פעמי מתקבל רק אצל אזרח הרשום באתר ובוצע אימות לפרטים המזהים שלו: "אם לא ביצעתם אימות שכזה, המערכת לא תישלח לכם קוד חד פעמי ללא אימות". עוד נמסר כי "אם קיבלתם הודעה בשעות האחרונות, ולא יזמתם פנייה שכזו, מדובר בניסיון התחזות". מערך המחשוב והסייבר של הביטוח עוקב אחר הנושא.
(ynet)