2 צפייה בגלריה
משטרה
משטרה
(צילום: shutterstock)
המחלקה לחקירות שוטרים הגישה היום (חמישי) לבית משפט השלום בבאר שבע כתב אישום נגד רס"ב במשטרת ישראל, תושב נתיבות, לאחר שתקף את אשתו ואיים עליה במספר הזדמנויות. בין היתר, השוטר מואשם כי חנק את אשתו במהלך וויכוח, וכן איים לרצוח אותה, בעודו מזכיר את רצח דיאנה דדבייב שנרצחה על ידי בעלה, השוטר אמיר רז.
בכתב האישום מתואר כי בני הזוג נשואים במשך כ-30 שנים, והם הורים לשבעה ילדים. לאורך השנים התגלעו ביניהם מחלוקות והאשמות הדדיות, שכללו וויכוחים פנים אל פנים וכן בהודעות. בשנים האחרונות השוטר תקף את אשתו בכמה הזדמנויות ואיים עליה בין היתר "לא תוכלי ללכת על רגליך", ו"את לא תהיי בחיים אם תעזבי אותי, לא יהיה לי מה להפסיד".
2 צפייה בגלריה
דיאנה רז
דיאנה רז
דיאנה דדבייב, שנרצחה על ידי בעלה השוטר
עוד מתואר מקרה שבו במהלך וויכוח, השוטר חנק את אשתו באמצעות שרשרת שהייתה על צווארה, והפסיק רק כשזו נקרעה. לאחר שפורסמה בתקשורת הידיעה בדבר רציחתה של דיאנה דדבייב על ידי בעלה, השוטר אמיר רז, הנאשם אמר לאשתו "את הבאה בתור". רז, נזכיר, דקר את דדבייב המנוחה כמה פעמים במהלך וויכוח, ולבסוף ירה בראשה עם אקדחו המשטרתי.
המחלקה לחקירות שוטרים ביקשה מבית המשפט להורות על מעצרו של השוטר עד לתום ההליכים המשפטיים נגדו.
מדובר בכתב האישום השני בתוך יומיים שמוגש נגד שוטר בגין תקיפה ואיום ברצח על בת זוגו, לאחר שאתמול הוגש לבית משפט השלום בחיפה כתב אישום נגד שוטר ממרחב חוף. בין היתר, הנאשם תקף את אשתו, כיוון נשק לראשה ואיים "אם לא תשתקי, אהרוג אותך", וכל זאת לעיני ילדיהם.