פרקליטות מחוז מרכז הגישה היום (יום א') לבית המשפט המחוזי מרכז לוד כתב אישום נגד מאיר ישראל (37), בגין רצח בנסיבות מחמירות של גילי לוגסי, בן זוגה של אחותו של הנאשם, בדירת אמם בראשון לציון בתחילת החודש. ישראל דקר אותו למוות בשל ויכוח סתמי בדירה.
זירת הרצח בראשון לציון שבה נדקר למוות לוגסי
(צילום: מאיר תורג'מן, תיעוד מבצעי מד"א)

על פי כתב האישום, שהוגש ע"י עו"ד ליאת גלבוע- אמיר מפרקליטות מחוז מרכז (פלילי), הנאשם נקלע לוויכוח עם אחותו ובן זוגה, לאחר שזו ריססה תרסיס ריחני על המצעים שלא מצא חן בעיניו של הנאשם.
כתב האישום מתאר כי הנאשם ואחותו ובן זוגה התגוררו בבית אמם בראשון לציון. ב-9.9 ב21:45 אכלו האחות ובן זוגה ארוחת ערב, והלכו לחדר השינה. היא החליפה מצעים וריססה עליהם את התרסיס, שלא היה לרוחו של אחיה שטען ש"אינו מסוגל לנשום" יצא מהבית לנשום אוויר צח וחזר רגוז וכועס.
1 צפייה בגלריה
זירת הרצח בראשון לציון שבה נרצח בדקירות תושב חולון כבן 40
זירת הרצח בראשון לציון שבה נרצח בדקירות תושב חולון כבן 40
זירת הרצח בראשון לציון. הנאשם טען להגנה עצמית
(צילום: מאיר תורג'מן)
האחות נכנסה למקלחת ואז בן זוגה והנאשם החלו להתווכח. האחות שמעה צעקות, יצאה וביקשה לחדול מהוויכוח. בהמשך נעלה את חדרה שהיא ובן זוגה בפנים לבד. המנוח צעק :"מי הוא חושב שהוא? מה נראה לו? שיבוא".
הנאשם דחף את הדלת הנעולה ולבסוף שבר אותה ונכנס. אחותו ניסתה להדוף אותו והוא דחף אותה לעבר המיטה נעמד מול המנוח ואמר לו :"הנה באתי". הוא דחף את לוגסי, הפיל אותו וזרק עליו שולחן זכוכית שהתנפץ. אז יצא מהחדר, קיבל החלטה לרצוח את לוגסי ונטל סכין מטבח ארוך של 20 סנטימטר. כשהמנוח התרומם בת זוגו עוד גוננה עליו בגופה מפני אחיה. "די לך מפה", ביקשה מהאח, אך הנאשם דקר את בן הזוג כמה פעמים, גם בבית החזה. בת הזוג עוד הזעיקה את כוחות ההצלה אך מותו של לוגסי נקבע כשהם הגיעו למקום.
לאחר המעשה, הנאשם נמלט, הסתתר במקלט ברמת אליהו ונעצר יומיים אחר כך בידי המשטרה. הפרקליטות מבקשת לעצור את הנאשם עד לתום ההליכים המשפטיים נגדו. בחקירתו הנאשם טען להגנה עצמית אולם לפי העובדות שנאספו המשטרה שללה את הגרסה הזאת.
עורך הדין אדוארדו חיים מייסלף, המייצג את החשוד ברצח, מסר בתגובה: "מרשי כופר מכל וכל באשמות המיוחסות לו. מדובר בתיק מורכב, ואנו שוקלים את כל האפשרויות המשפטיות העומדות לרשותנו על מנת להוכיח את חפותו בבית המשפט. ההליך המשפטי רק בתחילתו, ואנו מצפים כי במסגרת הדיון המשפטי יתבררו מלוא העובדות והנסיבות סביב האירוע. אנו פועלים במלוא המרץ לאיסוף ראיות ולהגנה על זכויותיו של מרשי לאורך כל ההליך המשפטי. יש לזכור כי לכל אדם עומדת חזקת החפות עד להוכחת אשמתו בבית המשפט".