תיעוד: אביו של אביר קארה מאיים לירות במפגין מחוץ לביתו
(צילום: רמי בן יהודה)

פעיל הליכוד רמי בן יהודה, שלדבריו הפגין מחוץ לביתו של סגן השר חבר הכנסת אביר קארה בגבעון החדשה, תיעד את אביו של חבר הכנסת אומר לו מתוך הבית - "תיזהר, אני חמוש, אני אירה בך".
לדברי בן יהודה, "היו במקום שני שוטרים שהראיתי להם את הסרטון והם לא לקחו לו את הנשק. זה מחדל", טען. "הגעתי לתחנת המשטרה במבשרת כדי להגיש תלונה, הם אמרו לי שייקחו לו את הנשק אבל זה ייקח הרבה זמן. אני מפחד לא רק עליי אלא על עוד אנשים - הוא איים לירות במפגין".
2 צפייה בגלריה
אביו של אביר קארה מאיים לירות במפגין מחוץ לביתו
אביו של אביר קארה מאיים לירות במפגין מחוץ לביתו
הסרטון וסגן השר אביר קארה
(צילום: רמי בן יהודה, יריב כץ)
האב נשמע בסרטון דורש מפעיל הליכוד, שבין היתר מכנה בצעקות את בנו "בוגד, מגלומן" ומטיח מילים קשות נוספות, להתרחק מגדר הבית ולעזוב את המקום. מטעמו של חבר הכנסת ציינו כי בניגוד לדבריו של בן יהודה - הוא הפגין מחוץ לביתו של האב.
קארה עצמו התייחס לתקרית בחשבון הטוויטר שלו, וכתב: "עבריינים הגיעו לבית של הוריי, הפגינו מול אבא שלי - אדם מבוגר בן 80, אזרח שאין לו קשר לפוליטיקה, שלחם בכל מלחמות ישראל, ממקימי מפעל ההתיישבות - והטיחו בו קללות ונאצות".
"כשאבי הקשיש איבד את עשתונותיו, הם רצו לערוץ 20 עם הקטעים חתוכים וערוכים", טען קארה, שצירף בציוץ סרטון של הפעיל, אותו כינה "אדם גס רוח וחסר גבולות, שמאיים על בני ואשתי ומסית נגדי".
עוד הוסיף חבר הכנסת כי "האנשים הללו יתנו את הדין על הטרדה. למי ששומר עלינו מלמעלה הם מזמן לא דופקים דין וחשבון מוסרי. אני מודיע לכם: גם אלף איומים, עוד אלף זרקא וזרקא על משפחתי, אלף סילופים ואלף קללות ואלימות, לא ישברו אותי. זה רק מדרבן אותי להצליח".
2 צפייה בגלריה
אביר קארה בריאיון אולפן ynet
אביר קארה בריאיון אולפן ynet
"אדם גס רוח מאיים ומסית נגדי". קארה
(צילום: קובי קואנקס)
כמה שעות לפני התקרית עלה בן יהודה לשידור חי בפייסבוק, שבו אמר בין היתר כי "היום תהיה הצגה אצל אביר קארה. פעם ראשונה אשתו תרגיש והילדים שלו... האישה והילדים לא ירגישו בנוח".
"לא צריך לאפשר לבוגדים עלובים, למשת"פים של האחים המוסלמים שמוכרים את מדינתנו, שיהינו ממנעמי השלטון", הוסיף. "נגיע לווילה שלהם בהתנחלות גבעון החדשה. בוא נגיד לשכנים שלהם שיש להם שכן בוגד".
ממשטרת ישראל נמסר: "עם קבלת התלונה במשטרה נפתחה חקירה שנמצאת בראשיתה. נמשיך לחקור את המקרה ביסודיות במטרה להגיע לחקר האמת".