"אחותי נהרגה בתאונה לפני 8 חודשים, הנהג שוחרר למעצר בית"
(צילום: שמוליק דודפור)

נטלי סנקר, אחותה של אורטל לין-כהן שנהרגה במאי האחרון בתאונת דרכים במעורבות נהג שהיה תחת השפעת אלכוהול, סיפרה כי החשוד שוחרר למעצר בית. "הוא עלה לרכב, בידיעה שהוא בהשפעת סמים, ועם אלכוהול ברמה מאוד גבוהה ויצא למסע רצח ועכשיו הוא שוחרר למעצר בית", אמרה בריאיון לאולפן ynet. לדבריה, "בזמן שאחותי שני מטר מתחת לאדמה הבן אדם יושב עם המשפחה והאהובים שלו, במיטה שלו, במקלחת שלו, עם אוכל ביתי, ואנחנו צריכים לחיות עם זה".
לין-כהן, תושבת אופקים, נהרגה בתאונה בין שני כלי רכב בכביש 25 שבנגב והותירה אחריה בעל ושני ילדים בני 5 ו-6. בבדיקת הינשוף שנעשתה לנהג הפוגע, צעיר בן 26 מאופקים, עלה כי הוא נהג תחת השפעת אלכוהול, עם כמות של פי שלושה מהמותר על פי חוק וזו לא הייתה הפעם הראשונה שנתפס נוהג בשכרות. אחרי התאונה הוא נעלם מבית החולים עוד לפני סיום הטיפול בו ועד שנתפס הוגדר כמי שנמלט מרשויות החוק.
1 צפייה בגלריה
הרכבים בזירת התאונה
הרכבים בזירת התאונה
אורטל לין-כהן, הרכב בזירת התאונה
(צילום: דוברות כבאות והצלה)
"שמונה חודשים עברו מאז, אבל הטיפול בנהג הפוגע פשוט רשלני", אמרה סנקר, "המשפט אורך יותר מדי זמן וכל פעם הוא נדחה. לרוצח של אחותי לא הייתה תקלה ברכב, הוא היה על סמים, שיכור ויש לו עבירות קודמות. המחוזי לא נתן לו אפשרות לשום דרך אחרת חוץ ממעצר עד תום ההליכים". היא סיפרה כי "פעם שנייה שהוא מערער בלי ידיעת הפרקליטות לעליון, שעכשיו קבע שהוא יכולה להיות במעצר בית. אני לא אתפלא אם עוד הרבה משפחות עוברות באופן דומה את התהליך בגלל שהתובעת היא המדינה ולא אנחנו המשפחה, שאפילו לא יכולה להביע עמדה".
סנקר שיתפה בתחושות שלה בחודשים האחרונים ואמרה כי היא "יושבת בדיונים ושומעת את השטויות שמציגה הסנגורית של הנהג. זה מרתיח את הדם. הוא בבית ואנחנו צריכים לחיות עם זה". לדבריה, "זה לא בן אדם שפוי. הוא מראש עלה ההגה כשהוא מודע למצבו ויצא למסע רצח. במקרה הזה הוא רצח את אחותי, זה יכול היה לקרות לכל אחד אחר. אני לא מאחלת לאף אחד לעבור את מה שאנחנו עוברים מול מערכת המשפט".