כלי תקשורת בלבנון דיווחו הערב (שבת) על מותו של בכיר בחיזבאללה, שנהרג כשכטב"ם תקף רכב בכביש בעלבכ-אל-קאע. התקיפה הייתה כ-112 ק"מ מהגבול עם ישראל. בהמשך אישר צה"ל את הדיווח על התקיפה והודיע כי חיסל את מית'ם אל-עטאר. בהודעת צה"ל נאמר שיעד התקיפה היה "מחבל שהיווה מוקד ידע משמעותי במערך ההגנה האווירית של חיזבאללה".

2 צפייה בגלריה
תקיפה בבעלבכ
תקיפה בבעלבכ
זירת התקיפה ליד בבעלבכ
התקשורת הלבנונית הגדירה את אל-עטאר כבכיר צבאי שעובד בתחום הטילים בארגון הטרור השיעי. חיזבאללה הודיע על מותו של אל-עטאר, המכונה האדי, מהעיירה שעת באזור אל-בקאע. אל-עטאר היה גם זמר חובב בחיי היום-יום שלו, ותועד שר בטקס אבלות שיעי המכונה לטמיה.
מצה"ל נמסר הערב כי אל-עטאר "לקח חלק בתכנון והוצאה לפועל של מגוון פעולות טרור נגד מדינת ישראל. הוא רכש את הידע שלו בביקוריו באיראן וסייע בהתעצמות של חיזבאללה בנשק איראני. החיסול מהווה פגיעה נוספת ביכולות של מערך ההגנה האווירית של חיזבאללה. חיל האוויר ימשיך לפעול היכן שיידרש, לרבות בשמי לבנון, להסרת איום מתושבי מדינת ישראל ומימוש משימות צה״ל".
אל-עטאר שר בטקס האבלות השיעי
בהמשך הערב דיווח עלי שועייב, כתב רשת אל-מנאר של חיזבאללה, על תקיפה אווירית בין העיירות אל-עדייסה וכפר כילא בדרום לבנון.
הבוקר מסר דובר צה"ל כי מטוסי קרב וכלי טיס של חיל האוויר תקפו במהלך הלילה כמה יעדי חיזבאללה בדרום לבנון, בהם מבנה צבאי במרחב כפר כילא, מחבלים שזוהו באזור בינת ג׳בייל, ותשתיות טרור שזוהו בעיר וכן במרחב יארין. בהמשך היום נמשכו האזעקות בגבול הצפון.