במשך שעות ארוכות עמד לביא כהן בצומת הסמוך לכיכר אגרנט בירושלים, עם מגפון וצעיף של בית"ר ירושלים, וקרא קריאות חריפות לעבר המפגינים למען שחרור החטופים ונגד הממשלה. בין היתר, נצפה אומר למפגינה "איך שרפו אתכם, בגללכם בא 7/10", וקילל גם להט"ב שחלף לידו: "איך זה לקבל בחור? רמי, תיזהר, שלא ידביק אותך".
הקללות לעבר מפגינים בירושלים

לאורך כל הזמן הזה, שוטרים ולוחמי מג"ב אבטחו את כהן, לא חדלו את הפרובוקציה ולא ניסו למנוע את הקללות. חלקם גם צחקו מאמירותיו המתריסות של כהן כלפי המפגינים. הוא עצמו פרסם בסיום פוסט שבו טען כי "כוח קפלן ארגון טרור חטפו את משפחות החטופים ופשוט רוכבים עליהם, 4 שעות נתתי להם בראש היום. מגיע ים של כבוד למשטרת מחוז ירושלים ולוחמי מג"ב שנתנו לי שמירה אישית ארבע שעות".
המפגין הלהט"ב שספג את קריאות העלבון ממנו שיתף ברשת X את המקרה וכתב: "פעיל ימין שראה אותי עם דגל גאווה וצעק, במגפון: 'איך זה לקבל בחור, איך זה לקבל בחור?', מדובר בהפרה של סעיף 3(5) לחוק למניעת הטרדה מינית - התייחסות מבזה (או משפילה) המופנית לאדם ביחס לנטייתו המינית. יהיה לי לכבוד לתבוע אותו ולתת את כל הכסף שלו לבית הגאה".
בשעתיים הראשונות, נציין, עמד המפגין לבדו לצד השוטרים - ולאחר מכן הצטרפו אליו פעילים קיצוניים נוספים. בין השאר הוא אמר למפגינים גם "לכו לרפיח, שם זה הבית שלכם", "יא מתחנגל", והתייחס גם לירידת הליגה של הפועל תל אביב: "לך תראה ערוץ חמש, יום שישי בשעה שלוש, שמאלנים בוגדים. אתם בוגדי מדינה. היידה ביבי, בן גביר זה התרופה שלכם, רק בן גביר".
עוד קודם לכן נעצר צעיר בן 19 בחשד שתקף אדם בן 70 שהגיע למחות בירושלים. הקורבן נפצע באורח קל, וחובשת משטרתית שפעלה בכוח הגישה לו סיוע רפואי שכלל חבישה.
המפגינים עצמם קיימו מחאה מול הכנסת, בה השתתפו בני משפחות חטופים, ולאחר מכן צעדו לרחוב עזה בירושלים, ובהמשך חסמו גם את הכניסה לעיר בגשר המיתרים. המשטרה עצרה שניים מהם בחשד להפרת סדר, ואחד נוסף בגין חלוקת לפידים. שוטרים סמויים תועדו מתנפלים על פעיל במחאה ועוצרים אותו.
משטרת ישראל מסרה בתגובה: "אמש פעלה המשטרה בירושלים עם מאות שוטרים כדי לאפשר את המחאה כחוק ולשמירת הסדר הציבורי במספר מוקדים במקביל. המשטרה אבטחה את המוחים ואף עצרה טרם המחאה חשוד שתקף מפגין שהיה בדרך למחאה. השוטרים שמרו על כולם והקפידו על זכויותיהם של כולם - מוחים מכל הסוגים, משתמשי הדרך ועוברי אורח, והכל במקצועיות וללא משוא פנים.
"נציין כי במהלך המחאה הושמעו ע״י מוחים שונים קריאות רבות, ביניהם כאלו הראויות לגנאי והוקעה - קריאות שהופנו נגד שוטרים, נגד מוחים, נגד קבוצות אוכלוסייה שונות, נגד נבחרי ציבור, נגד הממשלה ועוד. המשטרה פעלה כל העת למנוע חיכוך ועימות פיזי או אלימות בין מוחים לבין אחרים שמחו גם הם, וכן ביו מוחים לעוברי אורח ומשתמשי הדרך ולהיפך. יש להוקיר תודה וההערכה לשוטרים הרבים שפעלו אמש לאפשר את חופש המחאה, לאבטח ולשמור על הסדר הציבורי בירושלים במשך שעות ארוכות ובמספר רב של מוקדים בירושלים, ולא להיפך".