טיאגו קרדוזו, כומר בשנות ה-30 לחייו, נעצר על-ידי המשטרה בשבוע החולף בחשד שביצע עבירות מין חמורות בקטינים, בהם קורבן מוגבל שכלית.
לפי המשטרה, קרדוזו משמש איש דת בכנסיית "האחיות ציון" שבשכונת עין כרם בירושלים. לאחרונה התקבלו נגדו תלונות שמעלות חשד לעבירות מין חמורות שביצע בילדים. "כבר בתחילת החקירה בתחנת מוריה, נאספו על ידי החוקרים ואנשי מקצוע עדויות ובוצעו פעולות חקירה מקצועיות נוספות שבמסגרתן הוצא צו מעצר נגד החשוד", נמסר.
ב-18 בפברואר בשעות הצהריים נעצר איש הדת בחשד לעבירות של מעשה מגונה בקטין מעל גיל 14 תוך ניצול יחסי תלות, מרות, חינוך, השגחה, עבודה או שירות. ביום למחרת בית המשפט השלום בירושלים האריך את מעצרו, ואסר על פרסום הפרשה עד להיום.
"במהלך ימים אלו, המשיכו חוקרי תחנת מוריה בביסוס הראיות נגד החשוד תוך המשך איסוף עדויות ובדיקת מכשירו הסלולרי, בכפוץ לצו חדירה שניתן מבית המשפט", נמסר. "בתוך מכשיר הטלפון איתרו החוקרים תכנים בעלי אופי מיני- פדופילי".
עם חשיפת הממצאים, בית המשפט התיר היום לפרסם את הפרשה והאריך את מעצרו של איש הדת בחמישה ימים נוספים. "לצד פעולות החקירה שמנהלת תחנת מוריה, נבדק החשד שהיו מקרים נוספים שבהם היה מעורב החשוד, והמשטרה פועלת לאתר קורבנות נוספים למעשיו", נמסר.
במשטרה פונים לציבור כדי שכל מי שנפגע ממעשיו של החשוד יפנה לתחנת המשטרה הקרובה למקום מגוריו וידווח על כך. "משטרת ישראל תמשיך לחקור ביסודיות עבירות מין, במיוחד כשאלו מבוצעות תוך פגיעה בקטינים וחסרי ישע, במטרה למצות את הדין עם אותם עברייני המין באשר הם", נמסר.