מנהל היחידה לטיפול נמרץ פנימי מעדכן על מצב הפצועה
(צילום: דוברות רמב"ם)

המשטרה עצרה הלילה (בין שבת לראשון) תושב חיפה (57) החשוד בתקיפת אשתו (57) "בכל חלקי גופה", ופציעתה באורח קשה כאשר היה בגילופין. המשטרה מייחסת לבעל חשד לעבירות של ניסיון לרצח, פציעה או חבלה זדונית שלא כדין ותקיפה הגורמת חבלה של ממש של בן זוג.
על-פי חקירת המשטרה, בתם של בני הזוג, בת 24, חזרה בשעה 01:00 בלילה לבית המשפחה ברחוב אפרים קציר שבשכונת נאות פרס. בעת שניגשה לכניסת הבית, הבחינה בכתמי דם - ולאחר שהבינה כי מדובר כאמור בתקיפה אמה על-ידי אביה - מיהרה להזעיק עזרה והתקשרה למשטרה ולמד"א.
צוות מד"א העניק לאישה טיפול רפואי ראשוני במקום, ופינה אותה לבית החולים רמב"ם בחיפה. בית החולים עדכן לאחר מכן כי "המטופלת עברה סדרת ניתוחים במהלך השעות האחרונות, ומצבה מוגדר כעת קשה. היא מאושפזת במחלקה לטיפול נמרץ, מורדמת ומונשמת".
במקביל, חוקרי תחנת טירת הכרמל הגיעו למקום ואספו ממצאים מבית המשפחה, שלדבריהם היה מלא בכתמי בדם, ועצרו כאמור את החשוד. המשטרה מסרה כי הבעל הועבר להמשך חקירה - אך היה שיכור לחלוטין - מצב שלא אפשר כמעט את גביית עדותו בשעות הלילה. מבדיקת החוקרים עלה כי בני הזוג אינם מוכרים לרשויות, וכי מעולם לא הוגשה תלונה קודמת באשר למעשה אלימות או איומים.
החשוד הובא לבית המשפט השלום בחיפה שם ביקשה המשטרה להאריך את מעצרו ב-10 ימים נוספים. המשטרה מייחסת לו חשד לעבירות של ניסיון לרצח, פציעה או חבלה זדונית שלא כדין ותקיפה הגורמת חבלה של ממש של בת זוג.
בבית המשפט טען סנגורו של הבעל, עו"ד לירן אוחיון מהסנגוריה הציבורית, כי החשוד מוכר למערכת הפסיכיאטרית כמי שסובל שנים רבות מבעיה נפשית וביקש להפנות אותו לבדיקה נפשית. בית המשפט האריך את מעצרו של הבעל בחמישה ימים. השופט הפנה את החשוד לבדיקת רופא וכן לבדיקה פסיכיאטרית, והורה כי העתק מההחלטה יועבר לפסיכיאטר מחוזי.