אישה בת 70 נהרגה היום (חמישי) בתאונת דרכים בין רכב פרטי לרכב מסחרי ביציאה ממתחם הקניות של גלובוס סנטר מבקיעים, ליד אשקלון.
2 צפייה בגלריה
תאונת הדרכים סמוך למבקיעים
תאונת הדרכים סמוך למבקיעים
תאונת הדרכים סמוך למבקיעים
(צילום: תיעוד מבצעי מד"א)
המתחם נפתח לפני מספר שנים סמוך למושב מבקיעים, והפך למרכז מסחרי שמגיעים אליו אלפי קונים. אלא שהכניסה אליו והיציאה ממנו הפכו לסכנת חיים של ממש, שכן מדובר בצומת ללא רמזור או כיכר. עשרות תאונות ארעו במקום, שבנוסף לכל יש בו גם מגבלת ראייה.
תושבי המקום והמועצה האזורית חוף אשקלון, שבתחום שיפוטה נמצא המתחם, הבינו כבר מזמן שיש לפעול להסדרת הצומת, ובשל כך הוחלט לבנות בו כיכר תנועה. רק אתמול, לאחר עבודה רבה וביורוקרטיה, נחתם הסכם עם קבלן תשתיות, שעתיד לבנות כיכר במקום. אבל זה כבר מאוחר לבת ה-70 שנהרגה שם היום. האישה, שיצאה ממתחם הקניות וביקשה לפנות שמאלה לכיוון אשקלון, נפגעה מרכב מסחרי שהגיע מכיוון מערב. הסיבה לתאונה היא ככל הנראה אי מתן זכות קדימה. המשטרה פתחה בחקירה.
חובשי מד"א אחמד אבו מוך ואורין לוגאסי סיפרו: "כשהגענו למקום ראינו שמדובר בתאונת דרכים קשה בין רכב מסחרי לרכב פרטי. נהגת הרכב הייתה לכודה ומחוסרת הכרה, ולאחר פעולות חילוץ של לוחמי האש ביצענו בה בדיקות רפואיות. היא סבלה מחבלות קשות בגופה ונאלצנו לקבוע את מותה. נהג הרכב המסחרי, שנפצע באורח בינוני, טופל במקום ופונה לבית החולים".