1 צפייה בגלריה
זירת הרצח באום אל פחם
זירת הרצח באום אל פחם
ארכיון
(צילום: עידו ארז)
המשטרה עצרה בלילה שבין שלישי לרביעי צעיר בן 27 מבאר שבע בחשד לאונס של צעירה ממעלה אדומים. בית המשפט השלום בירושלים האריך היום את מעצרו בחמישה ימים, וקבע כי ישנו חשד סביר שביצע את המיוחס לו.
החשוד והצעירה היו בקשר ברשתות החברתיות במשך כמה חודשים. הם קבעו להיפגש, והוא הגיע לבית הוריה במעלה אדומים. לדבריה, הוא הסיע אותה משם למקום אחר - ושם אנס אותה בזמן שהיא מתנגדת לו פיזית ומילולית.
המשטרה הצליחה לעצור את החשוד זמן קצר אחרי האירוע, אחרי שהצעירה הנסערת התקשרה למוקד 100 ודיווחה על האונס שעברה. הוא נעצר בחשד לאונס ולמעשה מגונה, ובית המשפט כאמור האריך את מעצרו.
סנגורו של החשוד, עו"ד גולן מאירי, טען בדיון כי המתלוננת היא זו שתקפה את החשוד - ודרש "לבדוק אותה מיד" ולערוך בין השניים עימות. "מדוע הותקף על-ידי אנשים?", טען עורך הדין. "מדוע היא הובילה אותו למקום ההוא? אין שום סימנים של מאבק על גופה של המתלוננת, למרות שהיא מתארת מאבק".
נציג המשטרה בדיון הארכת המעצר אמר מנגד כי חרף טענותיו של עורך הדין. במקרי אונס לא תמיד סימני החבלה נראים לעין. בנוסף, אמר נציג המשטרה, המתלוננת עברה בדיקה בחדר אקוטי - ושם עלו ממצאים שמחזקים את עדותה.