חוסם את הכניסה לחניון עם קורקינט - ואז תוקף נהג שפגע בו
(צילום: דוברות המשטרה)

האלימות בכבישים רק מחריפה - הפעם בבני ברק ובקריית גת: רוכב קורקינט בן 18 נאשם שתקף בשבוע שעבר נהג בחניון בניין ברחוב יעקב לנדאו בבני ברק. לפי התלונה נגדו, הנהג הגיע לכניסת החניון ובעודו נוהג ברכב נגע קלות בקורקינט של הנאשם, ששהה במקום וחסם את התנועה. הקורקינט נפל על הקרקע, והנאשם טען שהנהג "שבר לו את הקורקינט" - ואז החל להכות אותו לעיני רבים. התיעוד בפתח הכתבה.
תחילה ניגש הנאשם לחלון רכב הנהג, קילל אותו והחל להכות אותו בפלג גופו העליון. המתלונן יצא מהרכב וצילם את הנאשם, מה שהכעיס אותו עוד יותר. הנאשם התקרב אליו, בעט במראה השמאלית של הרכב ועקר אותה ממקומה. לאחר מכן המשיך לתקוף את הקורבן לעיני עדי ראיה רבים שהתאספו במקום, וניסו להרגיע אותו. הוא העיף לנהג את הפלאפון ושבר לו את המסך, ואז חזר להכות את המתלונן - הפעם בעורפו.
3 צפייה בגלריה
תיעוד: תוקף נהג בחניון בבני ברק
תיעוד: תוקף נהג בחניון בבני ברק
טען שהנהג "שבר את הקורקינט" - ואז הכה אותו ובעט במראות הרכב
(צילום: דוברות המשטרה)
3 צפייה בגלריה
תיעוד: תוקף נהג בחניון בבני ברק
תיעוד: תוקף נהג בחניון בבני ברק
בן ה-18 נאשם באיומים ותקיפה
(צילום: דוברות המשטרה)
המתלונן ניסה להגן על עצמו, אך הנאשם המשיך להכות אותו באגרופים בפנים, בעיטות בכל חלקי הגוף ואף בראש. כתוצאה מכך, נקרעה חולצתו של המתלונן ומשקפיו נפלו. בשלב מסוים עקר הנאשם גם את המראה השנייה של הרכב ממקומה, וגרם למתלונן שטפי דם במצחו.
מהמשטרה נמסר כי "תגובתם המהירה של שוטרי שיטור עירוני בני ברק שהחלו בסריקות מהירות אחר החשוד, הובילו לאיתורו עוד באותו הערב בסמיכות למקום האירוע והחשוד נעצר לחקירה בתחנת המשטרה שבסיומה נכלא ובהמשך שוחרר בתנאים מגבילים". בסיומה של החקירה, כאמור, הגישה יחידת התביעות המשטרתית של מחוז תל אביב כתב אישום נגד הנער, תושב העיר, והוא נאשם בעבירות של איומים, תקיפה הגורמת חבלה ממש, חבלה במזיד ברכב והיזק לרכוש במזיד.
תיעוד: תוקף נהג שהעיר לו על חסימת הכביש - ומאיים עליו בסכין לעיני בתו

3 צפייה בגלריה
תיעוד: הורים ובתם בת ה-7 הותקפו על ידי רוכב קורקינט בן 30 בשדרות לכיש, דרום
תיעוד: הורים ובתם בת ה-7 הותקפו על ידי רוכב קורקינט בן 30 בשדרות לכיש, דרום
חטף לנהג שהעיר לו את אלת הבייסבול - ושלף סכין לעיני הבת
מאז עלה נושא האלימות בכבישים לכותרות נחשפו עשרות תיעודים מטרידים, באחד נוסף שמתפרסם הערב נראה רוכב קורקינט תוקף נהג, שהעיר לו שחסם את הכביש, ואף מאיים עליו בסכין לעיני בת זוגו ובתם, ילדה בת 7. האירוע התרחש לפני שלושה שבועות בשדרות לכיש בקריית גת, ואתמול הוגש כתב אישום נגד הנאשם, תושב העיר בשנות ה-30 לחייו.
על פי האישום נגדו, הוא עמד עם הקורקינט שלו באמצע הכביש ועיכב את התנועה. בשלב מסוים איים: "יהיה פה דם", אז יצא אחד הנהגים עם אלת בייסבול ודרש ממנו לפנות את הכביש. הנאשם שלף סכין מכיסו ואיים כי ידקור אותו. בין השניים החל עימות ובמהלכו הנאשם הצליח לחטוף את אלת הבייסבול מידיו של הנהג ותקף אותו עימה.
הנהג הצליח להימלט בריצה ואילו הנאשם, שאותו כעבור מספר ימים, חבט במכונית וגרם לה לנזקים. בת הזוג והבת של השניים נותרו ברכב, במשך כל האירוע, וחזו באב המשפחה מותקף.