רוכב אופניים חשמליים בן 17 נהרג הערב (שלישי) מפגיעת רכב בכביש 80, סמוך לכסייפה שבאזור ערד. צוות מד"א שהוזעק למקום קבע את מותו בתום פעולות החייאה. המשטרה פתחה בחקירת נסיבות התאונה.
בשעה 20:58 התקבל דיווח במוקד 101 של מד"א במרחב נגב על רוכב אופניים חשמליים שנפגע מרכב בכביש 80 סמוך לכסייפה. פרמדיק מד"א לידור ניר שלום, שהוזעק לזירת התאונה, סיפר: "הפצוע שכב על הכביש כשהוא מחוסר הכרה עם פגיעת ראש קשה ופגיעה רב מערכתית. הענקנו לו טיפול רפואי וביצענו פעולות החייאה אבל הפציעה הייתה אנושה ובסופן נאלצנו לקבוע את מותו. נהג הרכב שהיה מעורב בתאונה לא נזקק לטיפול רפואי".
מוקדם יותר נהרג הולך רגל בן 24 מפגיעת רכב בטירת כרמל. חובשים ופרמדיקים של מד"א פינו אותו לבית החולים רמב"ם בחיפה כשהוא פצוע באורח קשה, אולם הצוותים הרפואיים בבית החולים נאלצו לקבוע את מותו.
אמש נהרג שהד עאסלה (19) בתאונת דרכים בין שני כלי רכב בין היישובים לוטם וסלמה שבגליל התחתון. הוא חולץ על-ידי חובשים מהרכב שבו נלכד במצב אנוש, אך מותו נקבע כעבור זמן קצר. שעות ספורות לפני כן נהרג חאדר מלחם בהתנגשות בקיר במנהרת אבטין שבכביש 6. צוות מד"א שהועזק למקום ביצע בו פעולות החייאה אך לבסוף נאלץ לקבוע את מותו.