דובר צה"ל התיר לפרסום את שמותיהם של ארבעה חללי צה"ל שנפלו ברצועת עזה ושל לוחם נוסף שנפטר היום מפצעיו לאחר שנפצע קשה ב-7 באוקטובר.
1 צפייה בגלריה
 מאור כהן איזנקוט עמרי בן שחר ז"ל, סמ״ר יוסף חיים מאיר עדן ז"ל, סמ"ר יונתן דין חיים ז"ל, ורס"ר (במיל') ליאב אטיה ז"ל
 מאור כהן איזנקוט עמרי בן שחר ז"ל, סמ״ר יוסף חיים מאיר עדן ז"ל, סמ"ר יונתן דין חיים ז"ל, ורס"ר (במיל') ליאב אטיה ז"ל
סמל מאור כהן איזנקוט ז"ל, רס"ר (במיל') עמרי בן שחר ז"ל, סמ"ר יוסף חיים מאיר עדן ז"ל, סמ"ר יונתן דין חיים ז"ל, ורס"ר (במיל') ליאב אטיה ז"ל
(צילום: דובר צה"ל, אינסטגרם - חיילים מחייכים)
רס"ר (מיל') ליאב אטיה, בן 25, מבאר שבע, לוחם בגדוד 6623, עוצבת 'חוד החנית' (55), נפל בקרב בדרום רצועת עזה מירי לעבר הכוח. חברתו של ליאב אטיה, הדר מוגלינר, פרסמה ב-14 באוקטובר פוסט בפייסבוק שבו כתבה לרגל יום הולדתו: "מזל טוב, אהוב ליבי. מחכה שתחזור ונחגוג כמו שצריך". בסטורי שפרסמה היום כתבה: "הלב שלי, כל עולמי, ליאב, נפל ברצועה". ראש העיר באר שבע רוביק דנילוביץ' אמר: "ליאב, בוגר מקיף א', היה אדם ערכי, אכפתי ומלא אהבה ונתינה". ירדן אברהם, חברה טובה של ליאב, כתבה: "כמה חברים עוד נאבד? כמה צחוק וחיוך הבאת לעולם. זכיתי לטעום מזה מהיסודי עד התיכון. 2 עשורים של חברות. תמיד כשהייתי ילדה מוזרה היית שם בשבילי, היית חבר. עם החיוך המנחם. והאינסופי. אני כותבת בידיים רועדות. אזכור אותך לטובה. ולנצח. שרשרת של חברים השארת מאחורייך, מחכים לך עדיין שתחזור". 
רס"ר (מיל') עמרי בן שחר, בן 25, מגבעתיים, לוחם בגדוד 6623, עוצבת 'חוד החנית' (55), נפל בקרב בדרום רצועת עזה מירי לעבר הכוח.
סמל מאור כהן איזנקוט, בן 19 מאילת, לוחם בגדוד 12, חטיבת גולני, נפל בקרב בדרום רצועת עזה. כהן איזנקוט הוא בנה של שרון איזנקוט, אחותו של השר גדי איזנקוט. הוא נהרג יממה לאחר שבנו של הרמטכ"ל לשעבר, רס"ר (במיל') גל מאיר איזנקוט, נפל בקרבות בעזה.
סמ"ר יונתן דין חיים, בן 25 מרמת גן, לוחם בגדוד הנדסה 603, עוצבת 'סער מגולן' (7), נפל בקרב בדרום רצועת עזה. יונתן עלה לישראל מניו יורק באוקטובר 2020, בסיוע ארגון "נפש בנפש", כדי להתחיל את לימודיו באוניברסיטת תל אביב. למרות שלא היה מחוייב לכך, בשנת 2022 כשהיה בן 23, יונתן בחר להתנדב לשירות צבאי והתגייס כחייל בודד לחיל ההנדסה הקרבית.
מאור ויונתן נהרגו כתוצאה מפיצוץ מטען במסגד. באירוע נפצעו באורח קשה גם קצין ושני לוחמים מגדוד 603.
סמ"ר חיים מאיר עדן, בן 20 מרחובות, לוחם בגדוד 13, חטיבת גולני, נפטר מפצעיו היום לאחר שנפצע ב-7 באוקטובר. עיריית רחובות מסרה כי "אנו מחבקים את המשפחה על האובדן הכבד, משתתפים בצערה הגדול ושולחים תנחומים מקרב לב".
בהודעתו הערב, הודיע צה"ל על פציעתם של 13 קצינים ולוחמים בקרבות ברצועת עזה - ועל שניים נוספים שנפצעו בגבול לבנון.
לוחם מגדוד 53, עוצבת 'ברק' (188), נפצע באורח קשה אתמול (יום ו') בקרב בצפון רצועת עזה מירי נ"ט. קצין ושני לוחמי צה"ל מגדוד ההנדסה 603, עוצבת 'סער מגולן' (7), נפצעו באורח קשה אתמול בקרב בדרום הרצועה.
כמו כן, קצין וצוער מגדוד גפן, בה"ד 1, נפצעו באורח קשה אתמול כתוצאה מפיצוץ מטען בקרב בצפון רצועת עזה.
שני לוחמי צה"ל במילואים נפצעו באורח קשה אתמול כתוצאה מירי לעבר מוצב צה"ל משטח לבנון אתמול.
בנוסף לוחם מסיירת גולני, נפצע באורח קשה היום (שבת) מזריקת מטען לעבר הכוח בקרב בצפון רצועת עזה. קצין במילואים מיחידה 6017 של חיל הרפואה נפצע באורח קשה היום ברצועת עזה מפגיעת פצמ"ר.
כמו כן, לוחם במילואים מגדוד 93, חטיבת כפיר נפצע באורח קשה היום מירי בקרב בצפון רצועת עזה וכן מפקד מחלקה ומפעיל צמ״ה מגדוד 93, חטיבת כפיר נפצעו באורח קשה בצפון רצועת עזה. השניים נפגעו מירי נ"ט לעבר כלי הנדסי.
שני לוחמי מילואים מגדוד 79, חטיבה 14 נפצעו באורח קשה היום מפיצוץ רימון בקרב במרכז רצועת עזה.
הפצועים פונו לקבלת טיפול רפואי בבית חולים, משפחותיהם עודכנו.

בנו של ראש העיר לשעבר נפל: "מהאנשים הטובים ביותר שיש למדינה"

גיא, בן דודו של עמרי בן שחר ז"ל מגבעתיים שהערב הותר לפרסם כי נפל בעזה, ספד לו: "בן דוד שלי, אח שלי, אחד האנשים האהובים עליי בעולם, הילד עם החיוך שלא יורד מהפנים, נפל בקרב. תדעו כולם שהוא היה מהאנשים הטובים ביותר שיש למדינה שלנו, ולנו האחריות הגדולה להיות טובים יותר אחד לשני, להבין שאם הם נלחמים ככה בשבילנו אנחנו חייבים להיות יותר טובים פה בשבילם. עמרי בן שחר, בן דוד שלי, אח שלי. יהיה זכרך ברוך. אוהב אותך תמיד".

רן קוניק, ראש העיר גבעתיים, ספד גם הוא: "אסון כבד נפל על עירנו. רס"ר עמרי בן שחר, בנם של ענת וראובן, ראש העירייה הקודם של גבעתיים, אח תאום לנדב, נפל אמש בקרבות בעזה. על מועד הלוויה תבוא הודעה נפרדת. בשם כולכם, בשם חברי מועצת העיר ועובדי העירייה, אני משתתף באבלה הכבד של המשפחה. ימים קשים עוברים על עם ישראל, וגם על גבעתיים לא פוסחים האסונות לצערי. אין לנו ברירה אלא להיות חזקים, ולנצח. עומרי ז"ל, בן 25 במותו, היה בוגר בתי הספר כצנלסון ואורט. יהי זכרו ברוך".
הדר מוגלינר, זוגתו של ליאב אטיה, קיבלה את הבשורה המרה בתדהמה, וכתבה: "הלב שלי, כל עולמי ליאב אטיה ז"ל נפל אתמול ברצועה". אביאל אטיה, אחיו הגדול של ליאב, כתב: "אחי הקטן, גיבור גדול. נפל בקרב על הארץ. אני אוהב אותך ומתגעגע".
ירדן, חברה של אטיה, כתבה: "כמה עוד חברים נאבד? ליאב, כמה צחוק וחיוך הבאת לעולם, זכיתי לטעום מזה מהיסודי עד התיכון. שני עשורים של חברות. אהבתי אותך ונעמת לי מאוד. תמיד כשהייתי ילדה מוזרה היית שם בשבילי, היית חבר. עם החיוך המנחם והאינסופי. אני כותבת בידיים רועדות. אזכור אותך לטובה ולנצח. שרשרת של חברים השארת מאחורייך, מחכים לך עדיין שתחזור".