חייל צה"ל, רב"ט נתנאל בוכריס (20), נהרג אתמול (יום ג') בתאונת דרכים במהלך נסיעה צבאית באזור מושב פטיש שליד אופקים. הלווייתו של בוכריס, תושב לוד, תתקיים היום בשעה 16:30 בחלקה הצבאית בבית העלמין בעיר.
1 צפייה בגלריה
רב"ט נתנאל בוכריס
רב"ט נתנאל בוכריס
רב"ט נתנאל בוכריס ז"ל
(צילום: מתוך פייסבוק)
ראש העיר לוד יאיר רביבו ספד לתושב העיר נתנאל בוכריס. "השכול הכואב דפק היום בדלת העיר לוד, עם היוודע הבשורה המרה והקשה על מותו של החייל הקדוש נתנאל בוכריס ז"ל, בעת מילוי תפקידו במלחמת 'חרבות ברזל' שקוטפת לדאבון לב את טובי ילדינו", אמר רביבו. "מצמרר, נתנאל היקר, יחד עם נוה לקס הי"ד, לוחם נוסף בן העיר שנפל במלחמה ובהגנה על מדינת ישראל, נבחרו לפני ארבע שנים בדיוק על ידי ועדה עירונית להיות בין 25 מצטייני הנוער בלוד, על התנדבות ונתינה למען הקהילה והחברה בלוד בתקופת נגיף הקורונה".
ראש העיר רביבו הוסיף: "נתנאל היה פעיל חברתי, נער מיוחד שפילס דרך ארוכה בכוחות נמרצים והראה לכולם את טוב ליבו. הוא חנך ילדים, התנדב בסח"י וחילק מזון לנזקקים. אלו הם טובי בנינו, אלו הם המלאכים שהגנו בגופם ונפשם על ארצנו. העיר לוד אבלה וכואבת על האובדן הטרגי, ואני שולח ניחומים לבני המשפחה היקרה. ברוך דיין האמת. די לאסונות, די לצרות, בעזרת השם שנגיע לניצחון המוחלט על אויבנו יימח שמם. יהי זכרו ברוך".
מדובר צה"ל נמסר כי המשטרה הצבאית החוקרת (מצ"ח) פתחה בחקירה של נסיבות האירוע.