דוגמן נעצר בחשד לתקיפת בת זוגו - ריאיון עם אם ילדיו: לא מופתעת בכלל"
(צילום: חגי דקל)

בית משפט השלום בת"א האריך היום (רביעי) ביממה נוספת את מעצרו של הדוגמן שנעצר שלשום בחשד לתקיפת בת זוגו - מעצר עליו דיווחנו אתמול לראשונה ב-ynet. נ', זוגתו לשעבר ואם ילדיו של הדוגמן שנעצר וששמו נאסר בפרסום, סיפרה היום לאולפן ynet כי גם היא חוותה אלימות ממנו, וכי הכתובת הייתה על הקיר: "הוא נורה אדומה מהלכת".
"אנשים שולחים לי הודעות, שואלים אם זה הוא, לא הוא. האמת שאין לי כל כך קשר אליו כבר תקופה די ארוכה, ופתאום זה מחזיר אותי אחורה לתקופה ששמתי אותה מאחוריי", סיפרה נ'. "אני לא מופתעת בכלל, כי חוויתי את זה שבע שנים".
-זו אלימות? "כן, זו אלימות לכל דבר. בהתחלה מתחילה אלימות שקטה וסמויה, אחר כך זה עובר לאלימות מילולית, ובגלל שאני לא יכולה לשתוק, אני עונה וכשאני עונה זה גורר יותר אלימות וגם אלימות פיזית".
-חיית איתו 7 שנים, חווית אלימות פיזית ולא התלוננת? "לא התלוננתי כשהיינו זוג אבל כשהיינו בהליכי גירושין ופרידה, אז גם חוויתי את האלימות מצידו וכן, הוא היה שלוש פעמים במשטרה ונחקר. יש לו אפילו כתב אישום אחד. אני חושבת שבגלל זה הפעולות נגדו הן יותר קשות עכשיו, בגלל העבר הלא נקי".
"אני שמחה ולא שמחה", סיפרה נ'. "לא שמחה, כי יש לי ילדים ממנו ואני מרגישה מובכת ומרגישה שזו בושה מאוד גדולה. אני שמחה כי סוף-סוף יש גושפנקה. כי כשאני יצאתי עם הסיפור שלי לפני כמה חודשים, אנשים עוד פקפקו ולא האמינו ואמרו שאני משחירה אותו. לא עשיתי את זה בשביל להשחיר אלא בשביל להזהיר. אני לא מבינה איך בחורה נורמלית יכולה לפתח עם אדם כזה מערכת יחסים. אני גם לא מופתעת שזה הוביל למערכת יחסים לא בריאה ולא תקינה, לאלימות. הכתובת הייתה על הקיר, הוא נורה אדומה מהלכת".
נ' אמרה כי היא מתחרטת שלא עשתה מספיק כדי לעצור אותו. "אני מתחרטת בענק, ממש. יש לי תחושת חרטה מאוד גדולה בכלל שהכרתי את הבן אדם הזה למרות שיש לי שני ילדים וקשה להגיד את זה. אבל כן, אני מתחרטת, זה אדם שצריך לעבור שיקום וטיפול, אני לא בטוחה שגם זה יעזור. צריך פשוט להיזהר. אני לא יודעת אפילו אם כלא או מעצרים יעזרו, לא בטוחה. זה לא משהו שישנה את ההתנהגות שלו".