בנט בפגישה עם הלוחמים המאושפזים ברמב"ם
(צילום: עידו ארז, ליאור אל-חי)

המפקד הוותיק מפלגת הלוחמים של ימ"מ, סנ"צ ש', שב הבוקר (שני) להכרה שלושה ימים לאחר שנפצע באורח קשה בהיתקלות עם מחבלים שהיו בדרכם לבצע פיגוע בישראל - ונגמל לחלוטין מחמצן.
2 צפייה בגלריה
סנ"צ ש'
סנ"צ ש'
סנ"צ ש'
(צילום: זיו קורן)
בבית החולים רמב"ם עדכנו כי ש' צפוי להשתחרר מהמחלקה לטיפול נמרץ תוך 48 שעות, וכי הוא עדיין סובל מפציעה חודרת בחזה. מנכ"ל בית החולים, פרופ' מיכאל הלברטל, עדכן גם על שיפור במצבו של רס"ב ת', הלוחם שנפצע באורח בינוני בתקרית, וכי הוא שוחרר מהמערך הכירורגי לביתו.
מוקדם יותר ביקר ראש הממשלה נפתלי בנט בבית החולים ושוחח עם הפצועים. "פגשתי את ש', ת' וא', לוחמים אמיצים ונחושים שמקדישים את חייהם, תוך סיכון חיים, למען הכלל", אמר בנט בתום הפגישה. "אלה לוחמי ישראל, אין לי ספק שעם לוחמים כאלה אנחנו ננצח".
2 צפייה בגלריה
נפתלי בנט בביקור הלוחמים שנפצעו במהלך פעילות הסיכול בג׳נין, בית החולים רמב''ם, חיפה
נפתלי בנט בביקור הלוחמים שנפצעו במהלך פעילות הסיכול בג׳נין, בית החולים רמב''ם, חיפה
בנט וסמפכ"ל המשטרה עם אחד הלוחמים הפצועים
(צילום: עמוס בן גרשום, לע"מ)
בלשכתו של בנט מסרו כי ראש הממשלה, שביקר את הלוחמים יחד עם מפקד מג"ב, סמפכ"ל המשטרה, מפקד הימ"מ ומפקד חטיבת הקומנדו, הודה ללוחמים על פעולתם החשובה למען ביטחון המדינה ואיחל להם רפואה שלמה וחזרה מהירה לשגרה. "התרשמתי עמוקות מרוח הקרב שהם הפגינו בסוף השבוע, מהחתירה למגע ומהנכונות לסכן את חייהם למען ביטחון המדינה", הוסיף רה"מ. "בשם אזרחי ישראל, אני מבקש לאחל להם החלמה מהירה ולהודות להם, ולכל כוחותינו שעובדים מסביב לשעון כדי לספק ביטחון לאזרחי ישראל".
איתמר אייכנר השתתף בהכנת הכתבה