צעיר בן 25 שמוכר למשטרה נרצח הערב (ראשון) מירי ברחוב עולי הגרדום באשקלון. צוות מד"א ביצע בו פעולות החייאה ופינה אותו לבית החולים ברזילי בעיר כשהוא במצב אנוש, שם הרופאים נאלצו לקבוע את מותו. הרקע לאירוע פלילי.
זירת הרצח באשקלון
(צילום: תומר שונם הלוי)

1 צפייה בגלריה
זירת האירוע באשקלון
זירת האירוע באשקלון
זירת הרצח באשקלון
(צילום: תומר שונם הלוי)
המשטרה מסרה כי פתחה בחקירה, וכי הרקע לאירוע הוא פלילי. הצעיר היה כאמור יעד של המשטרה, וישב בעבר בכלא. הוא שוחרר לפני שבועיים מ-8 ימי מעצר על אירוע אלימות, ולא השתייך לארגון פשע כלשהו.
פרמדיקית מד"א יובל חדאד שהגיעה לזירה סיפרה: "הפצוע שכב על המדרכה כשהוא מחוסר הכרה ללא דופק וללא נשימה עם פציעות חודרות בגופו. מיד התחלנו בביצוע פעולות החייאה מתקדמות, ופינינו אותו בדחיפות לבית החולים כשמצבו אנוש תוך כדי פעולות החייאה".
אירוע זה מגיע לאחר סוף שבוע רווי במקרי אלימות, כשבמוקד ההתפרעויות בנתניה, שם נהרג אדם ו-11 נפצעו. בנוסף לאירוע זה, נרצחו אתמול שלושה בני אדם נוספים. אתמול אחר הצהריים נרצח בשכונת פסגת זאב בירושלים גבר בשנות ה-30 לחייו. שני אחים תושבי השכונה - בן 25 שנפצע קל ונער בן 15 - נעצרו בחשד לדקירתו.
אמש גם נרצח גבר כבן 50 ביישוב חוואלד שבגליל התחתון. הוא פונה תחילה לבית החולים רמב"ם במצב אנוש, ושם נאלצו בהמשך לקבוע את מותו. יחד איתו פונה גבר נוסף כבן 30 במצב קשה. המשטרה עדכנה בהמשך כי נעצר חשוד ברצח, שגם הוא נפצע באורח קשה בתקרית. השוטרים איתרו כלי נשק בזירה, ומחקירה ראשונית עולה כי מדובר בסכסוך מקומי.
אתמול בשעות הבוקר אם ובתה נעצרו בשכונת עג'מי ביפו, לאחר שדקרו צעירה בת 28 ברחוב הצרי בעיר, בעקבות סכסוך גירושים. בתיעוד מהמקום נראו השתיים - הבת ואמה, מחנכת בבית ספר - דוקרות את הצעירה, שנפצעה באורח קשה ופונתה לבית החולים איכילוב בתל אביב.