עקב אחר הילד, ביקש עזרה והטריד מינית. תיעוד ממצלמות אבטחה סמוכות 

עידו (שם בדוי) מתל אביב הוטרד מינית בדרך חזרה מבית הספר לפני כשבוע וחצי, אך למרות התלונה שהגיש אביו, ולמרות מצלמות העירייה שסמוכות למקום התקרית ומצלמות האוטובוס, במשטרה ביקשו מהם "אם יוכלו לעזור להם באיתור המצלמות". אביו של הילד איתר את התיעוד בעצמו ושלח אותו לשוטר שמטפל בתלונה, אך כמה ימים לאחר מכן גילה שהמשטרה לא יצרה קשר עם חברת האוטובוסים או העירייה כדי לקבל תיעוד נוסף.
אביו של עידו תקף את המשטרה ואמר כי "אני לא סומך עליהם ואני לא מאמין שהם עושים משהו. אני רוצה להביא צדק לבן שלי". הוא תיאר איך אסף את התיעוד בעצמו ואמר: "הלכתי לבתים של אנשים, חיפשתי מצלמות והיה קשה להשיג חומרים. אני מבין שלמשטרה אין זמן לטפל בדברים כאלה אבל הועברו להם כל החומרים. הם רק צריכים לחייג לעירייה ולהתקשר לחברת האוטובוסים דן".
3 צפייה בגלריה
תיעוד ניסיון האונס של ילד בן 11 בלב ת"א
תיעוד ניסיון האונס של ילד בן 11 בלב ת"א
לקח את הילד לחצר בניין אך היו שם אנשים. לאחר מכן לקח אותו לחדר אשפה בבניין סמוך
"זה עניין של זמן ובמשטרה יודעים את זה", אמר האב. "הכול מתועד! רואים אותו עוקב אחרי הילד ברחוב, רואים אותו לוקח אותו לחצר האחורית, רואים שהוא מכניס אותו לחדר האשפה ורואים לאחר מכאן שהם בורחים משם".
התקרית התרחשה ביום חמישי לפני כשבוע וחצי כשעידו חזר באוטובוס מבית ספרו שבגוש דן. בתחנת האוטובוס עלה יחד איתו אדם שעקב אחריו עד התחנה שבה הוא ירד בתל אביב. החשוד בשנות ה-40 לחייו עקב אחרי עידו, ואף נצפה במצלמות האבטחה ברחוב סמוך.
3 צפייה בגלריה
תיעוד ניסיון האונס של ילד בן 11 בלב ת"א
תיעוד ניסיון האונס של ילד בן 11 בלב ת"א
אביו של הילד מבקש את עזרת הציבור בזיהוי החשוד, "לא סומך על המשטרה"
לטענת עידו, החשוד פנה אליו ואמר לו "סליחה חמוד, אתה תוכל לעזור לי במשהו", ועידו ענה: "בטח". החשוד לקח אותו לעבר חצר אחורית בבניין סמוך, אך היו שם פועלי בניין, ולדבריו אביו "הוא לא יכול לעשות לו שם כלום ולכן הם יצאו משם".
החשוד לא הרפה ולקח את עידו לעבר חדר אשפה של בניין מעבר לכביש. "כשהם היו בחדר האשפה הוא אמר לבן שלי 'תעמוד פה' וסגר את הדלת", שחזר אביו של עידו. "הבן שלי הבין שהאיש הזה לא צריך עזרה אז הוא דחף אותו ונמלט משם. כשהם יצאו עמד רכב צבאי והחשוד נבהל וברח לכיוון אחד והבן שלי המשיך לכיוון הבית".
אביו של עידו סיפר כי בנו חזר הביתה, סיפר לו על המקרה ועל כך שהאיש נגע בעצמו מולו, ואמר לו "אבא אני לא יודע אבל נראה לי שהוטרדתי מינית". אביו הוסיף: "התלוננתי במשטרה והתקשר אליי איזה חוקר שביקש שאעזור לו עם מצלמות. יש מצלמות של העירייה ממש במקום ומצלמות בתוך האוטובוס, אמרתי את זה לשוטר והוא ענה לי 'סבבה'".
3 צפייה בגלריה
תיעוד ניסיון האונס של ילד בן 11 בלב ת"א
תיעוד ניסיון האונס של ילד בן 11 בלב ת"א
החשוד תועד במצלמות האבטחה נמלט מהמקום
"התחלתי לחפש מצלמות בעצמי ושלחתי את מה שמצאתי לשוטר אבל הוא לא התקדם עם זה", סיפר האב. "פניתי לחברת האוטובוסים דן וביקשתי את המצלמות. קצין האבטחה שלהם אמר שפניתי מאוחר מידי וזה נמחק כעבור חמישה ימים, וכששאלתי אם המשטרה לא פנתה אליהם בנושא הוא אמר 'אף אחד לא פנה אלינו'".
האב הוסיף כי העביר למשטרה את מספר הקו, השעות וכל מידע נוסף שיכול היה לסייע. לדבריו, "יצרתי קשר עם העירייה וגם אליהם לא פנו. שם אמרו לי 'אנחנו לא יכולים לתת לך את החומרים, רק המשטרה יכולה לקבל אותם'. המשטרה לא פונה לאף גורם כדי לקדם את החקירה. פשוט לא עושים כלום".
האב ביקש את עזרת הציבור באיתור החשוד, ואמר כי "אני מת מפחד ולא ישן טוב בלילה מאז התקרית. זה האזור של בית הספר של הבן שלי והבחור הזה מסתובב כרגע חופשי. לך תדע במי הוא עלול לפגוע. במזל הבן שלי ברח והוא לא הספיק לעשות לו משהו".
המשטרה סירבה לענות לשאלות על אודות התקרית, ומסרה: "מיד עם קבלת התלונה במשטרה, נפתחה חקירה שעודנה מתנהלת. נמשיך לחקור את המקרה ביסודיות במטרה להגיע לחקר האמת".