שישה ימים אחרי התקיפה האווירית בחאן יונס אמר דובר צה"ל בהצהרתו כי "מתגברים הסימנים" שראש הזרוע הצבאית של חמאס מוחמד דף אכן חוסל בה.
"מתגברים הסימנים באשר להצלחת הסיכול של מוחמד דף", אמר דובר צה"ל תא"ל דניאל הגרי בתשובה לשאלת ynet בנושא, במסיבת העיתונאים שאותה ערך בעקבות פיצוץ הכטב"ם בתל אביב.
דובר צה"ל: מתגברים הסימנים שחיסול מוחמד דף הצליח
(צילום: דובר צה"ל )

תא"ל הגרי ציין כי מח"ט חאן יונס ראפע סלאמה "בוודאות חוסל, ומוחמד דף ישב בסמוך לסלאמה. חמאס מסתיר מה קרה לדף, אנחנו נגלה ונחשוף מה קרה לו".
אמש חשף דובר צה"ל בערבית הקלטות של תושבים בעזה, זמן קצר לאחר הגעת הידיעות על ניסיון החיסול של דף. בשיחה נשמע אחד הדוברים אומר לחברו: "הם חיסלו את דף! אינשאללה יחסלו גם את סינוואר". חברו השיב: "אינשאללה, הלוואי".
(קרדיט: דובר צה"ל)

את השיחות יירט אמ"ן, זמן קצר לאחר הגעת הידיעות על ניסיון החיסול ליד אוהלי העקורים באל-מוואסי בשבת שעברה. "הקולות האותנטיים מתוך עזה מעידים על התחושות שיש לתושבי הרצועה כלפי מנהיגי חמאס ותקוותם שכולם יחוסלו כדי שתסתיים המלחמה", כתב אל"מ אביחי אדרעי, דובר צה"ל בערבית.
לפי הערכות מודיעיניות בצה"ל, עשרות גופות הגיעו בשבת לבית החולים בדיר אל בלאח בעקבות התקיפה באל-מוואסי, שלפי הפלסטינים נהרגו בה יותר מ-90 איש. בית החולים הפך ליעד מבוצר של חמאס עם מידור כבד, כדי להקשות על צה"ל את זיהוי אותן גופות - שכנראה אחת מהן היא גופתו של דף.