העימותים עם המשטרה מחוץ לביתו של רה"מ

כמה עשרות מפגינים מחו בצהריים (שישי) מחוץ לביתו של ראש הממשלה נפתלי בנט ברעננה - והתעמתו עם המשטרה שביקשה מהם להתפנות ונתקלה בסירוב עיקש. המוחים, רובם סרבני חיסונים שזעמו על נאומו של בנט אמש על מתווה ה"תו הירוק", נשאו שלטים שעליהם נכתב גם "אין מגפה, דם הילדים על ראשכם". אחת מהן הניפה שלט עם הכיתוב "יודנראט" לצד איור של טלאי צהוב.
המוחים החלו לחסום את הכביש בניגוד לבקשת המשטרה באזור, ואחרי שהמשטרה לא הצליחה להעבירם למתחם שאושר להפגנות נגד ראש הממשלה, הונחו השוטרים לפזרם. חמישה מהמפגינים נעצרו בחשד להפרת הסדר הציבורי ותקיפת שוטרים.
2 צפייה בגלריה
ההפגנה מחוץ לביתו של בנט, היום
ההפגנה מחוץ לביתו של בנט, היום
ההפגנה מחוץ לביתו של בנט, היום
ההפגנה התקיימה לאחר שראש הממשלה אמר אתמול בערב כי "סרבני החיסונים מסכנים את בריאותם, סביבתם ואת החופש של כל אזרחי ישראל. את החופש שלנו לעבוד, חופש ילדינו ללמוד, חופש לחגוג שמחות עם המשפחה. סרבני החיסונים פוגעים בכולנו, כי אם כולם יתחסנו - כולם יוכלו לקיים את שגרת חייהם", כלשונו. בנט גם ביקש מהציבור ללחוץ על אנשים בסביבתם להתחסן: "אני פונה מכאן לכל מי שמכיר סרבן חיסון, שכנעו אותו, תסבירו לו שלא יפגע באחרים. אל תוותרו".
במשטרה אמרו כי "המשטרה מטפלת באירוע הפרת סדר ציבורי המתקיים מול מעונו הפרטי של ראש הממשלה ברעננה. קבוצת מוחים שהגיעה בשעות הצהריים אל חזית מעונו הפרטי של ראש הממשלה ברעננה חסמו במקום את התנועה תוך הפרת הסדר הציבורי במקום. לאחר שהמפגינים לא נשמעו להנחיות השוטרים, ניתנה הנחייה לפנותם מהמקום. במהלך פינוי המפגינים, המשטרה עצרה חמישה חשודים בהפרת הסדר הציבורי ובתקיפת שוטרים".
בכתבה זו שולבו סרטונים שהופצו ברשתות החברתיות. אם צילמתם או ידוע לכם מי צילם, אנא צרו קשר במייל האדום.