1 צפייה בגלריה
אילוס אזיקים/תקיפה/אישום תקיפה תוקף אילוסתוקף אילוסתקיפה
אילוס אזיקים/תקיפה/אישום תקיפה תוקף אילוסתוקף אילוסתקיפה
(צילום: shutterstock)
בן 60 מבית שאן הואשם בתקיפה של אשתו שלא פינתה את פח האשפה לאחר שהתקשתה לעשות כן בעקבות ניתוח שעברה - וביקשה ממנו לעשות זאת בעצמו. באירוע, שהתרחש לפני כשנה זמן קצר לפני כניסת השבת, פנה הנאשם לאשתו בכעס ושאל מדוע לא רוקנה את הפח - וכשהשיבה לו התנפל עליה בזעם וסטר לה כמה פעמים.
בכתב האישום שהגישה נגדו פקד נחמה כשר מלשכת התביעות של המשטרה צוין כי "הבעל תקף את אשתו בכך שהיכה אותה במספר סטירות בלחייה. לאחר מכן סטר לה שוב חלושות, תוך שהוא מתריע בה שתשתוק ואז לקח מידה כפית שאחזה בידה והשליכה לרצפה".
בדיון שהתקיים בבית משפט השלום בטבריה הודה הבעל שהיה ויכוח שהתלהט, אך דחה את הטענות לתקיפה. "אחרי שבישלתי והכנתי אוכל, אמרתי לה שתפנה את כל מה שיש בכיור, לא נתתי לה סטירה", אמר.
דנה אוחנהעו"ד דנה אוחנה
עו"ד דנה אוחנה, שמייצגת את הבעל מטעם הסנגוריה הציבורית, מסרה בתגובה כי "מדובר בסבא ללא כל עבר פלילי, איש נורמטיבי לחלוטין. הזוג חי בהרמוניה כמעט 40 שנה, והוא כופר באישומים וטוען שהיה ביניהם ויכוח קל. יש להעביר את הטיפול במקרה זה להליך שיקומי ולא ענישתי, הוא בעל אוהב ומסור ואין שום מקום להכתים את שמו בהרשעה פלילית".
במקרה שאישה בסביבתכם נמצאת במערכת יחסים אלימה, הפנו אותה או התקשרו בעצמכם לקו החירום של משרד הרווחה בטלפון 118 או 077-9208560. המוקד מאויש במשך 24 שעות ביממה ומעניק שירות בעברית, ערבית, רוסית ואמהרית.