ראש הממשלה בנימין נתניהו צפוי לנאום בעוד פחות משבועיים בעצרת הכללית של האו"ם, ב-27 בספטמבר, שעות לפני כניסת השבת. כך נודע ל-ynet. בשל עובדה זו, בדומה לביקורו הקודם בארצות הברית בחודש יולי, גם הפעם נתניהו צפוי להעביר סוף שבוע שלם מעבר לים, בזמן מלחמה, וזאת בצל ההיערכות להרחבת המערכת בצפון.
2 צפייה בגלריה
ראש הממשלה בנימין נתניהו נואם באו"ם
ראש הממשלה בנימין נתניהו נואם באו"ם
נתניהו בעצרת האו"ם, כשבועיים לפני טבח 7/10
(צילום: REUTERS/Brendan McDermid)
לפי הלו"ז המתוכנן, נתניהו צפוי לטוס לניו יורק ב"כנף ציון", בו כבר נעשה שימוש בנסיעתו של ראש הממשלה לנאום בקונגרס. מסתמן כי יגיע לארצות הברית, בליווי רעייתו שרה נתניהו, כבר ביום שלישי, 24 בספטמבר, שלושה ימים לפני נאומו. לפי שעה, לנתניהו טרם נקבעו פגישות באו"ם, אך הוא צפוי להיפגש שם עם מנהיגים שונים שיגיעו לעצרת.
ראש הממשלה, נזכיר, ספג ביקורת במהלך ביקורו בוושינגטון בחודש שעבר, שבמהלכו נאם בפני הקונגרס האמריקני, מכיוון שגם אז נשאר בסוף השבוע בארה"ב - אחרי שלפי נשיא ארה"ב לשעבר דונלד טראמפ הוא ביקש ממנו לקיים את הפגישה ביניהם ביום שישי באחוזתו שבפלורידה. באותו יום שישי, אגב, בנו של נתניהו יאיר, שחי בפלורידה, חגג יום הולדת.
2 צפייה בגלריה
ראש הממשלה בנימין נתניהו ורעייתו שרה נחתו בוושינגטון  ארצות הברית לקראת נאומו בקונגרס
ראש הממשלה בנימין נתניהו ורעייתו שרה נחתו בוושינגטון  ארצות הברית לקראת נאומו בקונגרס
בנימין נתניהו ורעייתו, יורדים מ"כנף ציון"
(צילום: איתמר אייכנר)
לשכת ראש הממשלה הסבירה אז כי "ישנה חשיבות רבה למדינת ישראל שראש הממשלה ייפגש עם הנשיא ביידן ועם שני המועמדים המובילים לנשיאות ארה"ב. האפשרות היחידה להיפגש עם דונלד טראמפ היא ביום שישי".