1 צפייה בגלריה
שנתיים וחצי לאחר מות בנה נטשה פרי ילדה תינוקת בריאה
שנתיים וחצי לאחר מות בנה נטשה פרי ילדה תינוקת בריאה
"הייתה תחושה של ריקנות", עתי ונטשה, לאחר לידת בתה
(צילום: דוברות בית חולים הלל יפה)
חדר הלידה במרכז הרפואי הלל יפה התמלא השבוע שמחה והתרגשות. נטשה פרי בת ה-41 ילדה את בתה שי-לי, כשנתיים וחצי לאחר שהיא ובעלה שרון איבדו את בנם עתי בן השנתיים, שטבע למוות בחצר ביתם שבחדרה. מבית החולים היא סיפרה: "לאחר האסון הכבד, החלטנו כמשפחה להמשיך הלאה בחיים ולהביא לעולם עוד ילד".
עתי בן השנתיים היה הצעיר מבין אחיו - עתיר בן ה-14 ודביר בן ה-12. לאחר האסון, התכנסה המשפחה והחליטה שצריך להמשיך הלאה, על אף הקושי והכאב הגדול. "משהו בבית היה חסר. הייתה תחושה של ריקנות איומה והרגשנו שצריך להכניס אור הביתה", סיפרה פרי.
"הייתי כבר בת 39 וזה לא היה פשוט כלל", שיתפה נטשה בקושי להיכנס להיריון, והוסיפה: "לאחר מספר ניסיונות כושלים וארבע הפלות, התחלנו בטיפולי IVF. כבר בטיפול הראשון נקלטתי להיריון. הייתי בשמירת היריון, ומאוד פחדתי להתאכזב אם משהו לא יהיה תקין בעובר ובפרט לא לאכזב את הילדים שמאוד רצו אח או אחות קטנים".
בשבוע ה-39 להריון, כשהיא כאובה עם צירים, הגיעה נטשה לחדר מיון נשים ויולדות במרכז הרפואי הלל יפה בחדרה, והחלה בתהליך זירוז לידה. כעבור מספר שעות ילדה נטשה את בתה הקטנה. "הייתה לי חווית לידה נהדרת ועוצמתית" סיפרה. "זכיתי לחלוק את אחד הרגעים המרגשים בחיי לצד צוות מקצועי וקשוב".
על השם שבחרה לתת לבתה, אמרה: "התינוקת שהצטרפה אלינו למשפחה היא מתנה ענקית שקיבלנו לחיינו ולכן החלטנו לקרוא לה שי-לי". נטשה ובתה שי-לי שוחררו לביתן כשהן מרגישות טוב.