2 צפייה בגלריה
מנאמה בחריין
מנאמה בחריין
מנאמה
(צילום: shutterstock)
מעט יותר משנה אחרי חתימת ההסכם עם בחריין, כחלק מ"הסכמי אברהם", ועל רקע החשש מגל אומיקרון, הודיעה ישראייר כי מתחסנים חדשים נגד נגיף הקורונה יוכלו לטוס לבחריין במחיר חסר תקדים של 9 דולר. זו הפעם הראשונה שחברת תעופה ישראלית מציעה מחיר חד-ספרתי לטיסה הלוך ושוב.
בהודעת ישראייר, שמשיקה את הקו לבחריין, נכתב כי מתחסנים חדשים החל מהיום - ובהם ילדים - ישלמו מחיר זה (כולל מסים וכבודת יד), אם יזמינו טיסה באתר החברה מיום חמישי הקרוב ועד יום שישי בצהריים.
2 צפייה בגלריה
המבצע - למתחסנים מהיום שיזמינו טיסה בסוף השבוע
המבצע - למתחסנים מהיום שיזמינו טיסה בסוף השבוע
המבצע - למתחסנים מהיום שיזמינו טיסה בסוף השבוע
(צילום: זהר עזר)
האטרקציות של בחריין
(צילום: שירי הדר)

המבצע, לזמן מוגבל של 28 שעות ולאלף איש בסך הכול, מיועד למתחסנים הן בחיסון ראשון, הן בחיסון שני והן בחיסון בוסטר. הטיסות מנתב"ג לבחריין במסגרת מבצע זה יתקיימו בין 24 בינואר 2022 ל-31 במרץ בשנה הבאה.
הילה הרמולין רונן, סמנכ"לית שיווק ומכירות של ישראייר, אמרה כי "אנו מאמינים שהדרך היחידה שבא נוכל לנצח את המגפה היא רק באמצעות חיסונים והמחקרים מכל העולם מוכיחים זאת. התחלואה בבחריין היא מהנמוכות בעולם היות ורוב התושבים מחוסנים שם במנת הבוסטר. אין ספק שבחריין היא יעד חדש ומסקרן ביותר עבור הקהל הישראלי, ההחלטה בבחריין להאיץ את קצב החיסונים שמה אותה במרכז מפת התיירות לתקופה הקרובה בה מזג האוויר בחודשים אלו קייצי".
לפני חודשיים וחצי: נחנך קו הטיסות המסחריות בין ישראל ובחריין

לפני חודשיים וחצי, ביום שבו ביקר במדינה שר החוץ יאיר לפיד, נחתה בנתב"ג הטיסה המסחרית הראשונה מבחריין, של חברת "גאלף אייר". "אנחנו עושים היסטוריה על ידי חיבור ממלכת בחריין ומדינת ישראל בטיסות מסחריות סדירות", אמר אז ממלא מקום מנכ"ל החברה.
בשני נמלי התעופה התקיימו אז טקסים לציון הטיסות ההיסטוריות. לפני ההמראה מנמל התעופה הבינלאומי של בחריין חגג צוות שדה התעופה את טיסת הבכורה בשער, וכן נערך טקס עם הגעתו לנתב"ג בתל אביב, שם התקבל המטוס בהצדעה קלאסית של סילוני מים והנוסעים התקבלו בברכה על ידי רשויות התעופה, התקשורת וטל תעופה, סוכן המכירות הכללי של גאלף אייר בתל אביב.