תיעוד הירי לעבר דיאר עומרי

דניס מוקין (32), החשוד ברצח דיאר עומרי בן ה-19 שלשום (שבת), תועד במהלך הקטטה ביניהם כשהוא מושך את הצעיר מתוך רכבו כשהוא אוחז באקדחו, בעוד שדיאר מנסה להדוף אותו. כעת הבחינה משפחתו של עומרי כי מוקין נראה בתיעוד נופל על הקרקע כאשר דיאר נופל עליו, ובאותו רגע הצעיר נורה באזור הבטן. רק אז, אחרי שדיאר קם ונמלט לכיוון רכבו כשהוא כבר פצוע ולוחץ בידו על מקום הפציעה, מוקין ירה בו שוב ורצח אותו.
במשפחתו של דיאר כינו את מוקין "רוצח אכזר שרצח אדם בדם קר", והוסיפו: "הוא חייב לקבל את העונש הכי קשה. אנו נמשיך להיאבק עד הסוף וללא הפסקה". אמו של דיאר אמרה: "אני לא מאמינה שבני נרצח. אתמול לא יכולתי להיכנס לבית בלי בני היקר. סמכתי עליו בהמון דברים. עבדנו ואכלנו וצחקנו יחד, ועכשיו הוא נעלם לנו תוך שניות מאדם שחטף את נשמתו. לא נוותר עד שנראה את העונש הקשה לרוצח שהרס לנו את החיים".
1 צפייה בגלריה
דניס מוקין ודיאר עומרי
דניס מוקין ודיאר עומרי
החשוד דניס מוקין והמנוח דיאר עומרי
דיאר, תושב כפר סנדלה, נורה לאחר קטטה שפרצה בינו לבין מוקין בכביש בכניסה המערבית ליישוב גן נר שבגלבוע. הקטטה פרצה כנראה על רקע השימוש בכביש. מוקין, שעובד בנגרייה באזור הצפון, נעצר ונשקו הוחרם ממנו. הוא טוען להגנה עצמית. בית משפט השלום בנצרת האריך אתמול את מעצרו של מוקין בשמונה ימים והתיר הבוקר לפרסם את שמו. מלבד רצח, הוא חשוד גם בנהיגה בשכרות, נהיגה בזמן פסילת רישיון ושיבוש הליכי חקירה.
אתמול בפתח הדיון בבית המשפט התחוללה מהומה, כאשר בני משפחתו של דיאר התפרצו לעבר החשוד שהובל פנימה תוך שהוא מכסה את פניו עם חולצה, וצרחו לעברו בין היתר, "רוצח! רצחת ילד קטן!", עד שהורחקו מהאולם על ידי מאבטחים. לפני שבית המשפט אישר את בקשת המשטרה להאריך את מעצר החשוד, הנציג המשטרתי הקרין את תיעוד הירי שהתפרסם כבר אמש, ואמר: "גם אם היה עימות בכביש זה לא אמור היה להסתיים במותו של אדם".