סיפורים | יוסי הולנדר, אירווין, קליפורניה

אל תספרו לנו סיפורים על הרתעה אל תספרו לנו סיפורים על תמונה אל תספרו לנו סיפורים על סיום המשימה כי ילדינו המתים לא יקשיבו יותר לסיפורים
yk13671845יוסי הולנדר
כי הסיפור שלהם נכתב וייכתב בדמים אל תספרו לנו סיפורים על שלום אל תספרו לנו סיפורים על תמימים אל תספרו לנו סיפורים על עזתים טובים כי ילדינו המתים לא יקשיבו יותר לסיפורים כי הסיפור שלהם נכתב וייכתב בדמים אל תספרו לנו סיפורים על למה אתם לא משרתים אל תספרו לנו סיפורים על תורה ולימודים ואל תספרו לנו סיפורים על מצפון סרבנים אל תספרו לנו סיפורים על שנאת יהודים אחרים כי ילדינו המתים לא יקשיבו יותר לסיפורים כי הסיפור שלהם נכתב וייכתב בדמים אל תספרו לנו סיפורים שאתם מנהיגים אל תספרו לנו סיפורים שאתם מבינים ויודעים אל תספרו לנו סיפורים כי ילדינו המתים לא יקשיבו יותר לסיפורים כי הסיפור שלהם נכתב וייכתב בדמים

ניצוץ תקווה | ליאת מיה לומברוזו

בְּעֵינַיִם חֲשׂוּפוֹת וְיוֹקְדוֹת נָגַעְתִּי הַיּוֹם בְּצִלְלֵי מָוֶת בְּצֵל עֵץ חַיִּים פְּנֵי תֹּפֶת בְּעֵין תְּקוּמָה וּבִכְפִיפָה אַחַת הוּא בְּשֶׁלּוֹ הִיא בְּשֶׁלָּה
yk13671856ליאת מיה לומברוזו
לִרְגָעִים רֵיחַ הַמָּוֶת מָשַׁל בְּכִפָּה וְלִרְגָעִים קָמָה נָשְׁבָה רוּחַ תְּקוּמָה וְלִיבְּתָה נִיצוֹץ פָּגַשְׁתִּי תֹּהוּ וָבֹהוּ וְרוּחַ אֱלֹהִים מְרַחֶפֶת עַל כָּל הַנִּרְאֶה לֹא יָבְשָׁה בְּאֵרִי עוֹד נִדְלֶה נִיצוֹצוֹת בִּדְּלִי מַיִם וּדְּמָעוֹת הָעֲדָשָׁה לֹא מְשַׁקֶּרֶת יֵשׁ נִיצוֹץ זֶה מַקְלִיק תִּקְוָה.

תפילה לשלום ולחילופי שבויים | נימר נימר, חורפיש

בסיעתא דשמיא חווינו כל המלחמות, נשפך דמנו מאז תש"ח עד עתה זמננו תתגשם נבואת ישעיהו בהסכמת עמינו
yk13671859נימר נימר
הגר ושרה לאברהם, הן שתי אימהותינו אנו מתפללים לשם במרומינו שישרור שלום, שותת דמנו נחזור לשפיות בין עמינו ישמעאל ויצחק אבותינו נשים, טף ופרחים בקרבנו שפיכות דמים לריק, דיינו בדמים רותחים נכווינו. רק יד ביד הוא גורלנו, לא נגיד: תמות עם פלשתים נפשנו הושענה רבא היא רק תפילתנו! חילופי שבויים משאלת לבנו!

נחמה של מילואימניק | עמית ססבון, חריש

ביום הנורא התגייסתי במהרה, לתת מעצמי עבור המדינה. מאז אני מחפש נחמה, שתעזור לי להמשיך במלחמה.
yk13671862עמית ססבון
ובכל יום אני מקבל אוכל רב שמתעכל טוב בבטן כך שאין רעב, אבל האוכל מתעכל גם דרך הלב כי עם ישראל אותי כל כך אוהב. זה כל כך מדהים שכולם מתגייסים, אל הלב שלי אתם פשוט נכנסים. זה נותן קצת אוויר לנשימה, אני חושב שזאת הנחמה, כך אני מצליח להמשיך בלחימה.
הכותב נמצא בשירות מילואים, גדוד 974, חילוץ והצלה של פיקוד העורף

ב-6 אחרי המלחמה | אורי שרון, חיפה

ב-6 אַחֲרֵי מלחמה אחזור אל ביתי הדומם. "ארביץ" לי מִקלחת חמה וכוס של קפה אחמם. ב-6 אַחֲרֵי מלחמה אשטוף את גופי הלוחם. אשקיף על שקיעת החמה, אלך משפחות לנחם.
yk13671846אורי שרון
ב-6 אַחֲרֵי מלחמה אבכה על אובדן הנופלים. ואז ברגשי השלמה אמתין ללילות אפלים. ב-6 אַחֲרֵי מלחמה אשאל אישיות די בכירה האם לה דברי נחמה, או שֶמָא הכול רק בכי רע. ב-6 אַחֲרֵי מלחמה אקים ועדת חקירות. אבחר ועדה חכמה שלא תדבר לקירות. ב-6 אַחֲרֵי מלחמה אחזור אל ביתי הקריר. ואז רק מתוך גחמה אכה את לבי המריר. ב-6 שלפני מלחמה אלבש חיש לאט את מַדָיְ.א זמין בשעון השכמה, בקול רם אזעק לי רק "דַי!!!".
מעוניינים לכתוב לנו? שלחו ל-mesaprim23@gmail.com