הבולען שנפער בנתיבי איילון
(צילום: נדב אבס, עלמה ונונו, טל אבנר)


נמל התעופה בדמשק שוב הותקף

תקיפה נוספת שמכוונת לנמל תעופה בינלאומי: סוריה האשימה את ישראל בתקיפת נמל התעופה ובתקיפת עמדות ליד דמשק. "5 מחיילינו נהרגו, נגרם נזק משמעותי", אמרו. במרכז למעקב אחר זכויות אדם, גוף אופוזיציה שמקום מושבו בלונדון, אמרו כי בנוסף נהרגו שני חברים במיליציות האיראניות. פרשננו רון בן ישי מפרט: אלו יעדי התקיפה.

בת 3 נשכחה שעות ברכב, ומתה

טרגדיה בנגב: הפעוטה שהתה כפי הנראה שלוש שעות ברכב המשפחה ביישוב חורה, כשבחוץ טמפרטורות שהגיעו ל-32 מעלות - ובפנים ייתכן שהן טיפסו ל-70 מעלות. היא פונתה במצב אנוש לבית החולים סורוקה, שם נקבע מותה.
4 צפייה בגלריה
בולען שנפתח בכביש איילון ביציאה לדרך השלום
בולען שנפתח בכביש איילון ביציאה לדרך השלום
הבולען שנפער בנתיבי איילון
4 צפייה בגלריה
בולען שנפתח בכביש איילון ביציאה לדרך השלום
בולען שנפתח בכביש איילון ביציאה לדרך השלום
היציאה למחלף השלום נחסמה
(צילום: נדב אבס)

בולען בנתיבי איילון

סכנה בכביש הראשי: הנתיב הימני באיילון דרום קרס, והמשטרה חסמה את היציאה למחלף השלום. פרופ' שמואל מרקו, גאולוג מהחוג לגיאופיסיקה באוניברסיטת תל אביב, הסביר כי הבולען שנוצר בנתיבי איילון מקורו בכשל טכני: "אין שם משהו טבעי שיכול לגרום לבולען, זה לא בולען טבעי". צפו במבט מקרוב על הבולען באיילון.

רצף של תאונות טרקטורונים

טרקטורון התהפך אחר הצהריים בשטח פתוח במועצה האזורית באר טוביה, ובן 16 נפצע אנושות ופונה לבית חולים תוך כדי פעולות החייאה. בבית החולים נקבע מותו. דקות לפני כן צעיר בן 22 שרכב על טרקטורון התנגש בעץ באזור שפרעם. הוא פונה לבית חולים במצב קשה.

רצח בגליל התחתון

אלמונים ירו בדיר חנא 16 כדורים לעברו של מוחמד חטיב, בן 24 שהפך לאב בחודש שעבר. הוא נפגע בכל חלקי גופו, ומותו נקבע בבית החולים פוריה.
צפו: המפגינים צועקים "מוות לחמינאי"
(קרדיט : איראן אינטרנשיונל)

4 צפייה בגלריה
מהסא אמיני
מהסא אמיני
מהסא אמיני והמהומות שפרצו לאחר מותה
4 צפייה בגלריה
עלי חמינאי
עלי חמינאי
חמינאי. במצב קשה?
(צילום: EPA)

מהומות באיראן: צעקות "מוות לדיקטטור"

בעיר סאקז שבמחוז הכורדי באיראן פרצו מהומות אלימות בעקבות מותה של מהסא אמיני בת ה-22, לאחר שנעצרה על ידי משטרת המוסר ועל פי הטענות גם הוכתה בשל "עטייה מרושלת" של חיג'אב. בתיעוד שפורסם ב"איראן אינטרנשיונל" נראים כוחות הביטחון יורים לעבר מפגינים.

בצל דיווחים שמצבו קשה: חמינאי נפגש עם סטודנטים

ב"ניו יורק טיימס" דווח אמש כי המנהיג העליון של איראן עלי חמינאי, בן 83, עבר בשבוע שעבר ניתוח לטיפול בחסימת מעיים אחרי שחלה במחלה קשה. מצבו הוגדר אנוש, אך הוא השתפר - וכעת הוא נמצא תחת השגחה. היום דווח באיראן כי חמינאי נפגש עם סטודנטים בטהרן, ולא נמסרה התייחסות למצבו הרפואי.

זעזוע במערב מקבר האחים באיזיום

גופות עם ידיים קשורות מאחורי הגב ואחת נוספת עם חבל סביב הצוואר אותרו בקבר האחים באיזיום. באירופה הזדעזעו, ארה"ב: "דיווחים מחרידים". פוטין התייחס בביטול למתקפת הנגד האוקראינית, וצינן את דבריו על הכוונה לסיים את המלחמה בהקדם: "לא ממהרים". זהו האתגר האוקראיני החדש - המל"טים המתאבדים של איראן - וזוהי הרוסייה שחצתה את הקווים והפכה לגיבורה אוקראינית לאחר שנהרגה במלחמה.
16 שעות ב-77 שניות: התור לארון המלגה
(צילום: רויטרס)

תיעוד: מתנפל על ארון המלכה, ונעצר

16 שעות המתנה ב-77 שניות: תיעוד התור לארון המלכה

מאות אלפים ממשיכים להצטופף בלונדון בתור שאורכו כ-8 ק"מ, רק כדי לחלוף במשך כמה שניות על פני ארונה של המלכה אליזבת ווסטמינסטר. אחד האנשים הצליח לעבור את המאבטחים, רץ לכיוון הארון, נגע בו, דחף בת 7 ונעצר. דיווח: בוטלה הזמנתם של הארי ומייגן לקבלת הפנים למנהיגים בבקינגהאם

טניס: ישראל הפסידה לצ'כיה בגביע דיוויס

יוני ארליך בן ה-45 ושותפו דניאל צוקרמן ניצחו במשחק הזוגות בהיכל שלמה בתל אביב את הצמד הצ'כי, אבל עידן לשם הפסיד במשחק היחידים וישראל נוצחה 3:1 בהתמודדות על העלייה לבית העליון בגביע דיוויס.

"כיוון חדש" לגיבורת העל הישראלית של קפטן אמריקה

אחרי שמארוול הודיעה על ליהוקה של שירה האס לתפקיד "סברה" כחלק מהקאסט של "קפטן אמריקה 4", באולפנים הגיבו לכעס של ארגונים פרו פלסטיניים: "יהיה כיוון חדש. הדמויות שלנו תמיד זוכות להתאמה למסך הגדול ולקהל של היום".