שר הביטחון יואב גלנט, נשא הצהרה הערב (יום ד') בקריה בתל אביב, והתייחס לנפילתם של הלוחמים בקרב ברצועת עזה אתמול: "ליד חלקת הקבר של סא"ל תומר גרינברג נוספו בחודשיים האחרונים שורה ארוכה של קברים חדשים. ליד האחרונים הפרחים עדיין לא נבלו, עדות לימים הקשים שעוברים עלינו. 86 חללים וקברים חדשים נוספו בהר הרצל, בלבד מאז מתקפת הרצח של ה-7 באוקטובר. אבל המטרה שלשמה נפלו היא מטרה ראויה. אין ראויה ממנה, ואין צודקת ממנה".
הצהרת השר גלנט
(צילום: לע"מ )

"גדוד 13 איבד רבים מלוחמיו. סיפור הלחימה של הגדוד הוא מופת של נחישות, של עוז רוח, ושל אומץ לב של לוחמי הגדוד וכל לוחמי צה"ל", אמר גלנט. "עם חפץ חיים אנחנו, למען הנופלים, אלו החיים, ולמען המשך קיומו של עם ישראל בארץ ציון, חובותינו להשלים את המשימה הכבדה שלפנינו", הוסיף שר הביטחון.
גלנט נשאל מדוע חיל האוויר לא מפציץ יותר מהאוויר. שר הביטחון השיב: "אנחנו פועלים מהאוויר בעוצמה רבה, אנחנו פועלים בכל הדרכים אני סומך על שיקול הדעת של הרמטכ"ל ושל מפקדי צה"ל ועל פעולתם של המפקדים, לצערינו יש גם מחירים בקרב, אבל אנו ננצח".
1 צפייה בגלריה
שר הביטחון יואב גלנט
שר הביטחון יואב גלנט
שר הביטחון יואב גלנט
(צילום: לע"מ )
גלנט עדכן באשר ללחימה: "לוחמי צה"ל מכים את החמאס בכל רחבי רצועת עזה. הם נוחלים הישגים רבים, הם מתקדמים אל משימותיהם, והם בדרכם להשיג ניצחון על ארגון הרשע".