בתאונת הדרכים ברמלה אתמול (שישי), שבה נפצע השר איתמר בן גביר, נפצעו עוד שלושה בני אדם: בתו של השר, המאבטח שלו וגם הנהג ברכב השני שהתנגש ברכב של בן גביר - אחרי שהרכב של השר נכנס לצומת ברמזור אדום. מצבם של כל הארבעה מוגדר קל, אבל הנהג סיפר מבית החולים שיבא שאליו פונה כי הוא סובל מכאבים רבים.
תיעוד התאונה ברמלה

"עברתי באור ירוק והפמליה של בן גביר נכנסה לצומת באור אדום. אין לי שום עבר תעבורתי", סיפר ל-ynet הנהג בן ה-23. "כואב לי מאוד בכל הגוף, ורוב הסיכויים שאני לא אשוחרר מבית החולים הלילה. אני עוד אמור לעבור צילומים וכנראה שיש לי שברים בצלעות ובצוואר".
בתמונה מבית החולים נראה הנהג שוכב במיטה עם מקבע לצוואר. עורך דינו של הנהג, עו"ד ראפת אסדי, אמר: "מרשי כרגע נמצא בבית החולים מקבל טיפול רפואי ראשוני כתוצאה מהפגיעות שנגרמו לו בעקבות התאונה. מרשי מסר לי באופן נחרץ שהוא עבר את הצומת באור ירוק. השיירה של השר חצתה את הצומת באור אדום, חסמה את דרכו - וכתוצאה מכך נגרמה התאונה".
2 צפייה בגלריה
הפצוע מהתאונה של איתמר בן גביר בבית החולים
הפצוע מהתאונה של איתמר בן גביר בבית החולים
הנהג שנפצע בתאונה, בבית החולים שיבא
עורך דינו של הפצוע: "השיירה של השר לא צייתה לאור אדום"

התאונה התרחשה בשעות אחר הצהריים בצאתו של בן גביר מזירת הפיגוע ברמלה שאליה הגיע. הוא פונה לבית החולים אסף הרופא בבאר יעקב במצב קל עם שברים בצלעות, שם הוא ובתו שהייתה ברכב אושפזו "לצורך השגחה". רכבו של בן גביר עבר באדום והתהפך אחרי שנפגע כאמור מהרכב שחצה את הצומת בירוק. לפחות שלושה מנוסעי הרכב, כולל השר והבת שלו, לא היו חגורים. כך נודע ל-ynet.
לשכת בן גביר עדכנה כי מזירת התאונה פונו גם נהג השר, אחד ממאבטחיו ונהג הרכב הנוסף שהיה מעורב בתאונה, "כולם במצב קל ובהכרה מלאה". עד ראייה סיפר ל-ynet מיד אחרי התאונה כי היה בביתו וראה את הרכב של בן גביר עובר ברמזור אדום. "הגיע רכב בירוק והתנגש בו", אמר.
2 צפייה בגלריה
המפכ"ל בזירת ה תאונה של רכבו של איתמר בן גביר סמוך לזירת הפיגוע ברמלה
המפכ"ל בזירת ה תאונה של רכבו של איתמר בן גביר סמוך לזירת הפיגוע ברמלה
זירת התאונה
(צילום: שמוליק דודפור)
בהמשך גורם במשטרה אמר כי "לפי ממצאים ראשוניים הרכב של בן גביר עבר באדום, הנהג ייחקר". בלשכת השר, אישרו שהרכב עבר באדום, "בגלל שהיה בנסיעה מבצעית, הוא שר מאוים בעיר מעורבת". בתיעוד התאונה שצולם מרכב פרטי, נראה רכב השר בן גביר נכנס לצומת - ומתהפך כשרכב אחר מתנגש בו.
בכתבה זו שולבו סרטונים ותמונות מהרשתות החברתיות בשימוש לפי סעיף 27א לחוק זכויות יוצרים. אם ידוע לכם מי צילם אותם - שלחו לנו במייל אדום.
פורסם לראשונה: 22:47, 26.04.24