הטרור הפסיכולוגי של חמאס: ארגון הטרור פרסם היום (שבת) סרטון קצר מהשבי של החטוף נדב פופלוול, בן 51 שנחטף מקיבוץ נירים בטבח ב-7 באוקטובר. בסרטון נראה פופלוול כשהוא סובל מחבלה בפניו. לא ניתן לדעת מהסרטון הקצר שפורסם, שבו נדב מזדהה בשמו, מתי הוא צולם. המשפחה ביקשה מהתקשורת שלא לפרסם את הסרטון עצמו.
2 צפייה בגלריה
נדב פופלוול
נדב פופלוול
נדב פופלוול
אמו, חנה פרי, נחטפה אף היא לעזה ב-7 באוקטובר - ושוחררה בעסקת החטופים הראשונה אחרי 49 ימים בשבי. אחיו, רועי פופלוול, נרצח בטבח. לאחר חטיפתו, משפחתו של נדב סיפרה על דוד אהוב, איש מחשבים, שאוהב ספרות מדע בדיוני ושחקן ברידג'.
ממטה המשפחות נמסר בעקבות הסרטון: "כל אות שמגיע מהחטופים והחטופות בשבי הוא קריאת מצוקה נוספת לממשלת ישראל והעומדים בראשה. אין לנו עוד רגע לבזבז. עליכם לחתור ליישום עסקה שתחזיר את כולם כבר היום - החיים לשיקום והחללים לקבורה".
זו הפעם השלישית בחודש האחרון שבה חמאס מפרסם סרטוני טרור פסיכולוגי של חטופים שמוחזקים בשבי ברצועת מאז 7 באוקטובר, בצל המגעים לעסקה שנמשכים כבר חודשים ארוכים - והפערים הגדולים בין הצעת חמאס, לזו שאליה הסכימה ישראל.
2 צפייה בגלריה
חנה פרי
חנה פרי
אמו של נדב, חנה פרי, ששוחררה אחרי 49 ימים בשבי
( צילום: D.V.A Productions דימיטרי ירושצקי, דוברות וולפסון)
משפחות חטופים מסרו כי הערב, לנוכח המבוי הסתום במשא ומתן, הרחבת הפעולה בפאתי רפיח, וחזרת כוחות חמאס לאזורים ברצועה שישראל כבשה, נוסף ל"מצב הביטחוני המופקר במדינה", כלשונם, יקיימו היום משפחות חטופים הצהרת חירום בשעה 18:15 בשער בגין של בסיס הקריה בתל אביב.
לאחר מכן, בערב, תתקיים העצרת השבועית בכיכר החטופים במקביל להפגנה של משפחות חטופים יחד עם פעילים נוספים בשער בגין.