עימות חריג בין מורה בבית ספר בצפון תל אביב לבין זמר מפורסם: הזמר הגיע לכיתה שבה לומד בנו, ובעקבות העימות הוזעקה המשטרה. לפי הפרטים שהועברו להורים, אותו זמר - אב לבן שלומד באותו בית ספר יסודי - "נכנס ללא אישור לבית הספר, הוציא תלמידים מכיתתם, ונהג באלימות מילולית קשה כלפי המורה. האירוע הסתיים ללא נפגעים בגוף, ולאחר שהוזמנה משטרה". הם ציינו כי ההורה עזב לפני הגעת המשטרה, עם זאת במשטרה עדכנו כי נפתחה חקירה בעקבות תלונה שהוגשה - והזמר צפוי להיחקר.
הזמר עצמו אמר כי "אף הורה בעולם לא יסבול כשהילד שלו עובר מסכת של ייסורים, מושפל ומובך על ידי כל אדם, בייחוד המורה שצריך להנחיל לו דרך במקום שאמור להיות בטוח עבורו".
"הגעתי הבוקר עם מנהלת בית הספר לכיתה לאחר שהמורה צלצל אליי במהלך השיעור ודיבר בגסות תוך כדי התנהגות משפילה ומזלזלת בבני, שעובר יום יום קשיים והתעללות מצד המורה", טען הזמר.
"לאורך כל הדרך ניסינו לטפל בכבוד וכך גם היום, למרות שכעסתי מבפנים", הוסיף. "לא ניתן לאף אדם לפגוע בילדינו, לא נשתוק מול ההשפלות בבתי הספר ולא נחכה שיהיה מאוחר מדי".
ממשרד החינוך נמסר: "אנו מגנים ורואים בחומרה רבה כל אירוע של אלימות וכניסה לא חוקית לבית ספר. המקרה הנוכחי בבדיקה ויטופל בהתאם".