הרשויות באלבמה מנהלות חיפושים אחרי קצינה בכלא מחוזי, ואסיר שנאשם ברצח. השניים יצאו ביום שישי בניידת מבית הסוהר במחוז לודרדייל באלבמה, ומאז הם נעדרים.
ויקי ווייט, סגנית מנהל הכלא, אמרה בשישי בבוקר לסוהרים שהיא מלווה את האסיר קייסי ווייט (אין קשר משפחתי) לבדיקה פסיכיאטרית בבית המשפט בעיירה פלורנס - מרחק של שלוש דקות נסיעה מבית הסוהר. אלא שבדיעבד התברר שבבית המשפט לא נקבע שום דיון על מצבו של ווייט בן ה-38. הניידת שבה יצאו השניים מהכלא התגלתה לאחר מכן נטושה בחניון של קניון סמוך.
השריף של מחוז לודרדייל אמר שוויקי ווייט והאסיר יצאו מהכלא ביום שישי ב-09:41, כשהקצינה חמושה באקדח 9 מ"מ. בניגוד לנהלים, שקובעים ששני סוהרים צריכים ללוות אסירים מסוכנים, ווייט הייתה לבדה – למרות שהייתה מודעת לנהלים, ואחראית על תיאום יציאות של אסירים מהכלא.
השריף, ריק סינגלטון, העריך שמכיוון שווייט הייתה קצינה בכירה בכלא שאר הסוהרים סמכו עליה ולא הזכירו לה את הנהלים כשיצאה לבדה עם האסיר. בנוסף אמרה ווייט לסוהרים שיש לה תור לרופא. בחקירה התברר שהיא אמנם קבעה תור לרופא - אך לא הגיעה לפגישה שנקבעה לה.
הסוהרים דיווחו שהשניים נעדרים ביום שישי ב-15:30. הם ניסו ליצור קשר עם הקצינה, אך כשצלצלו אליה הועברו לתא הקולי. השריף של מחוז לודרדייל ציין שה-FBI מסייע לרשויות באלבמה בחקירה. השריף אמר שוויקי היא עובדת בעל ותק של 25 שנה, ולאחרונה הרהרה בפרישה. גורמים רשמיים אמנם העריכו שהיא נלקחה על-ידי האסיר בניגוד לרצונה, אך הקשר בין השניים עדיין נבדק. "על סמך ההיכרות עם האסיר, אני חושב שהיא בסכנה, לא משנה מה הנסיבות", אמר השריף. סינגלטון אמר שהוא המום מהפרשה, וכי כמובן קיימת אפשרות שהקצינה סייעה לאסיר לברוח מהכלא.
האסיר ווייט הודה שבשנת 2015 הוא דקר למוות אישה בת 58 בביתה באלבמה. הוא הודה ברצח ב-2020, בזמן שהיה עצור על עבירות אחרות. אם יורשע ברצח האישה ייתכן שייגזר עליו עונש מוות, והשריף המחוזי ציין שלאור העונש המסתמן על הרצח לאסיר ווייט "אין מה להפסיד".