יואל לבייב, נכדו של המיליארדר לב לבייב, נהרג אתמול (שני) בתאונת דרכים בזמן שרכב על אופניים חשמליים ברחוב וייצמן ביהוד. יואל (24) נפגע על ידי רכב וצוותי מד"א שהגיעו לזירת התאונה פינו אותו תוך פעולות החייאה לבית החולים שיבא-תל השומר, שם נקבע מותו.
1 צפייה בגלריה
יואל לבייב, נכדו של המיליארדר לב לבייב, נהרג בתואנת דרכים ביהוד
יואל לבייב, נכדו של המיליארדר לב לבייב, נהרג בתואנת דרכים ביהוד
יואל לבייב ז"ל
הלווייתו של יואל לבייב, שהובא היום למנוחות: "חלם להיות רופא. היה מצטיין"
(צילום: איציק אוחנה, 'כיכר השבת')

יואל הוא בנו של שלום לבייב ואמו אורלי, ונכדו של נשיא קונגרס יהודי בוכרה העולמי, המיליארדר ואיש העסקים לב לבייב. לאחרונה הוא סיים בהצלחה את לימודי הרפואה. הלווייתו התקיימה היום בבית ההספדים הספרדי בהר המנוחות בירושלים.
הסב לב לבייב ספד לו: "אף פעם לא דמיינתי שאני אצטרך להספיד את הנכד שלי, בן הסנדקות שלי, הבן של הבן הראשון שלי. ילד מלא שמחת חיים, מלא מרץ והרבה אומץ. הוא חלם כל הזמן להיות רופא. חשבנו לאיזה מקום לשלוח אותו, ללמוד בחו"ל זה לא דבר פשוט. שיחזור רופא וישכח את בית אבא? ביקשתי מהרב לקחת אותו תחת חסותו והוא חי אצל המשפחה החרדית.
"חוץ משבחים, כל פעם שקיבלתי טלפון זה היה כמה שהוא ילד טוב, שאין שום תפילה שהוא מפספס, שהוא כל הזמן סביב התורה. שבע שנות לימוד הוא סיים עם ציונים של מצטיין. את יום כיפור העברנו ביחד. למרות שהוא לא היה שבע שנים, שהוא כבר שכח את המנגינות שלנו, הוא הדביק את כולם. הוא שר את כל המנגינות בעוצמה. כולנו התפללנו לראות את הכישרון שלו. נגמר יום כיפור ומיד הוא רץ לבנות סוכה. עד שהוא לא בנה את הסוכה הוא לא הלך לישון", סיפר.
אמש בשעה 23:46 התקבל דיווח במוקד 101 של מד"א במרחב ירקון על רוכב אופניים חשמליים שנפגע מרכב. חובשים ופרמדיקים של מד"א, בהם גם שר הבריאות אוריאל בוסו, העניקו לו טיפול רפואי ופינו אותו לבית החולים. השר בוסו סיפר כי "מדובר בגבר שנפצע באורח חמור ביותר וסבל מפגיעות בכל חלקי גופו. הענקנו לו טיפול רפואי וביצענו פעולות החייאה מתקדמות ומאומצות במקביל לטיפול בפצעיו ופינינו אותו לבית החולים תוך המשך פעולות החייאה כשאנו נלחמים על חייו".