1 צפייה בגלריה
זירת התאונה בפתח תקווה
זירת התאונה בפתח תקווה
ארכיון
(צילום: תיעוד מבצעי מד"א)
גבר בן 54 ובנו בן ה-20 נפצעו הערב (רביעי) באורח קל-בינוני מירי ברחוב הרב אלבז בפתח תקווה. הנסיבות טרם התבררו, אולם מהמשטרה נמסר כי כי הרקע ככל הנראה פלילי.
הדיווח על הפצועים התקבל במוקד 101 של מד"א בשעה 17:25. צוות מד"א שהגיע למקום העניק להם טיפול רפואי ופינה אותם לבית החולים בילינסון בעיר. המשטרה פתחה בחקירה ומבצעת סריקות אחר חשודים.
לפני כשבועיים צעיר בשנות ה-20 לחייו נפצע באורח בינוני בניסיון חיסול על רקע פלילי בפינת הרחובות קיש ויבניאלי בפתח תקווה. באירוע נפצעו באורח קל גם שני עוברי אורח, אחד ששהה ברכב ואחר שצעד ברחוב במקום, כתוצאה מפיצוץ אופנוע.
תיעוד מזירת ניסיון הרצח בפתח תקווה, לפני כשבועיים
(צילום: נדב אבס, דוברות המשטרה, מוקד911)

חובשים ופרמדיקים של מד"א טיפלו בפצועים מניסיון החיסול לפני כשבועיים במקום, המשטרה פתחה בחקירה ונמסר שזהות הפצועים ידועה. בהמשך קיים מפקד מחוז מרכז במשטרה, ניצב אבי ביטון, הערכת מצב בזירה, ובסיומה הטיל את חקירת ניסיון החיסול שקשורה בסכסוך בין כנופיות בעיר על היחידה ללוחמה בפשיעה (יל"פ) במרחב שרון.
פרמדיק מד"א דור צברי שהגיע לזירה לפני כשבועיים סיפר: "הייתי בבית כששמעתי קול חזק של פיצוץ ומיד יצאתי לרחוב. ראיתי אופנוע עולה באש ובסמוך אליו רכב עם פגיעות רסיסים וגבר עם פציעה חודרת בגופו. הענקתי לו טיפול רפואי ופינינו אותו לבית החולים בניידת טיפול נמרץ של מד"א במצב קל. במרחק של כמה עשרות מטרים שכב פצוע נוסף, בהכרה, עם פציעה חודרת בגופו. צוות ניידת טיפול נמרץ נוסף של מד"א שהגיע במהירות למקום העניק לו טיפול רפואי ופינה אותו לבית החולים במצב בינוני ויציב".