תיעוד ממעצר החשוד והחיפוש בדירתו
(צילום: דוברות המשטרה)

בית משפט השלום בחיפה האריך היום (חמישי) בחמישה ימים את מעצרו של תושב העיר בן 24 החשוד בניסיון רצח לורט לוי בת ה-84 בעת שישבה בשעת ערב בסלון ביתה וצפתה בטלוויזיה.
נציג המשטרה בבית המשפט, רס"ב אלכס סוויטקין מהיחידה ללוחמה בפשיעה במרחב כרמל, הסביר כי "יש לנו עוד 18 פעולות חקירה, מתוכן חקירה של 11 בני אדם. זהות החשודים האחרים ידועה לנו". הוא הוסיף כי "הירי של החשוד היה לעבר החלון ולוי נפצעה באופן אקראי. החשוד אינו מכיר אותה אך הוא מכיר דמויות אחרות שגרים שם. יש היכרות בין החשוד לאנשים שגרים בדירה".
1 צפייה בגלריה
לורט לוי
לורט לוי
לורט לוי
(צילום: ליאור אל-חי)
סוויטקין ציין במהלך הדיון כי אתמול הגיעו שוטרים לביתו של החשוד, אך הוא ברח, ונעצר בהמשך במקום עבודתו. הוא הוסיף שבדירתו נמצאו קליעים וציוד נוסף שקושרים אותו לירי בלוי. המשטרה ביקשה להאריך את מעצרו בשמונה ימים.
השופט אחסאן חלבי קבע בהחלטתו כי "לאור קיומו של חשד סביר וקיומן של עילות מעצר, ונוכח עמדת באת כוח החשוד שניתנה בעקבות המלצת בית המשפט, אני מורה על הארכת מעצרו של החשוד עד ל-5 בדצמבר".
אתמול עצרה המשטרה את החשוד שביצע את הירי שפגע בלוי ופצע אותה באורח בינוני בחיפה, לאחר שהוצא נגדו צו מעצר באותו יום. מהמשטרה נמסר כי צפויים מעצרים נוספים. חוקרי המשטרה סבורים עדיין כי הירי לא כוון כדי לפגוע בלוי.