אחרי כמעט חודשיים בהם אמיליה אלוני בת החמש שנחטפה לעזה יחד עם אמה דניאל, נעדרה מהגן ביבנה, מקום מגוריה, היום לראשונה היא שבה אליו כשהיא מלווה בבני משפחתה והתקבלה בהתרגשות מצד הגננות והילדים. בסרטון נראית אמיליה כשהיא מחויכת ומתחבקת עם חברותיה לגן שהתרגשו מחזרתה. אחת מהן אמרה לה: "התגעגעתי אלייך", וילדה נוספת אמרה: "ראיתי אותך בטלוויזיה".
1 צפייה בגלריה
אמיליה אלוני ששוחררה משבי חמאס חוזרת לגן
אמיליה אלוני ששוחררה משבי חמאס חוזרת לגן
אמיליה אלוני ששוחררה משבי חמאס חוזרת לגן
אמיליה ואמה דניאל נחטפו בשבת השחורה בעת שביקרו בקיבוץ ניר עוז את משפחת קוניו, שנחטפה גם היא לעזה והיו בשבי 49 ימים. ב-30.10 חמאס פירסם סרטון בו נראות שלוש חטופות ישראליות שאחת מהן הייתה דניאל אלוני שביקשה מממשלת ישראל לעשות הכל כדי להשיב אותה ואת בתה הביתה.
סבא של אמיליה, רמוס, סיפר: "זו הפעם הראשונה שהיא הלכה לגן, מאז שחזרה מהשבי. ההתרגשות היא עצומה. אתמול הגננת הגיעה אליה הביתה, הן עשו הכנה לקראת היום והיא דיברה ושיחקה איתה. בלילה לפני היא ממש לא נרדמה מרוב התרגשות. הבוקר לקחנו אותה לגן ונשארנו בהיכון, דניאל אמא שלה ואני, למקרה ויקראו לנו לבוא לאסוף אותה – אבל לא היה שום דבר, היא נקלטה נהדר".
רמוס הוסיף כי "הגננות התרגשו מאוד, היו ממש על סף דמעות. הילדים קיבלו אותה מדהים, נתנו לה חיבוקים ועשו איתה צחוקים. היא עוד לא חזרה הביתה מהגן, משם היא הולכת ישר לחברה שלה ואז ממשיכה לחברה נוספת. נראה אותה בערב ומחר התכנון הוא שהיא תגיע שוב לגן".