זירת התאונה ברמלה
(צילום: תיעוד מבצעי מד''א)

פועל סיני בן 51 נפל אל מותו היום (ראשון) מקומה 18 באתר בנייה ברמלה, חברו שהיה על הפיגום שקרס ניצל בנס כשנבלם בקומה ה-15 ונפצע קל. אתר הבנייה נסגר עד לסיום החקירה כדי לבדוק האם היה כשל בטיחותי ומה גרם לתאונת העבודה הטרגית.
חבריו של העובד הזר מסין התגודדו מחוץ לבניין, כואבים את מותו של חברם. אחד העובדים שעמד ליד תחתית הפיר שאליו נפל הפועל אל מותו, סיפר: "הם כנראה היו על פיגום בפיר בקומה 18 ונפלו. אחד נהרג והשני פשוט בחסדי שמיים חייו ניצלו, כנראה הצליח לתפוס במשהו ופשוט נס שהוא בחיים".
4 צפייה בגלריה
הזירה ברמלה
הזירה ברמלה
הזירה ברמלה
(צילום: זק"א ישראל)
4 צפייה בגלריה
הזירה ברמלה
הזירה ברמלה
(צילום: מאיר תורג'מן)
4 צפייה בגלריה
הזירה ברמלה
הזירה ברמלה
(צילום: מאיר תורג'מן)
בשעה 11:12 התקבל דיווח במוקד 101 של מד"א במרחב איילון על שני פועלים שנפלו מגובה באתר בנייה ברחוב התשעה ברמלה. חובשים ופרמדיקים של מד"א קבעו את מותו של פועל הבניין מסין והעניקו טיפול רפואי לפועל הנוסף, כבן 30, שפונה לבית חולים במצב קל.
חוקרי משטרת רמלה הגיעו למקום ופתחו בחקירה לבירור נסיבות התאונה בשיתוף חוקר תאונות עבודה. מבדיקה ראשונית עולה כי השניים עמדו על סוג של פיגום בעת שעבדו בקומה ה-18 ומסיבה בלתי ברורה הפיגום ככל הנראה קרס או שהם מעדו ונפלו. הפועל הנוסף ניצל כשנבלם באזור הקומה ה-15 וחולץ.
4 צפייה בגלריה
הזירה ברמלה
הזירה ברמלה
(צילום: מאיר תורג'מן)
פרמדיק רכוב על אופנוע מד"א נתנאל איתן, סיפר כי "כשהגענו לאתר הבניה הובילו אותנו אל הפועל ששכב מחוסר הכרה ועם פגיעה רב מערכתית קשה מאוד. סיפרו לנו שהוא נפל מגובה רב לתוך פיר מעלית. ביצענו בו בדיקות רפואיות ונאלצנו לקבוע את מותו במקום. פועל נוסף שנפצע באורח קל, טופל במקום ולאחר מכן פונה לבית החולים".
מחברת פרשקובסקי שבאתר הבניה שלה ברמלה הפועל נפל אל מותו, נמסר כי ״חברת פרשקובסקי מרכינה ראש על מותו הטרגי. נסיבות האירוע נבדקות על ידי הגורמים הרלוונטיים".