מנהל הטיפול הנמרץ בבילינסון מעדכן על מצבו של יניב מעודד
(צילום: דוברות בילינסון)

יניב מעודד, שנפצע באורח קשה בתאונת הדרכים ליד צומת עופרים שבה נהרגו שני ילדיו הקטנים, שב להכרה ונושם בכוחות עצמו. כך עדכן הערב (שלישי) מנהל הטיפול הנמרץ בבית החולים בילינסון, פרופ' פייר זינגר. "לצערנו נצטרך למסור לו את הבשורות הכי קשות שקיימות אצל הורים", אמר הרופא.
2 צפייה בגלריה
משפחת מעודד
משפחת מעודד
ההורים הודיה ויניב מעודד עם ילדיהם שנהרגו בתאונה
(מתוך פייסבוק)
בתאונת הדרכים ליד צומת עופרים בבנימין התנגש רכבם של בני הזוג יניב והודיה מעודד עם רכב פלסטיני שביצע פניית פרסה במקום אסור על קו הפרדה רצוף. ילדם טוב ראי בן השלוש נהרג במקום, ולמחרת מתה מפצעיה גם אחותו הגדולה הללי בת השש. ההורים אושפזו בטיפול נמרץ. העובר שהיה בבטנה של האם, שקיבל את השם מלאכי, לא שרד את הפגיעה. במוצאי השבת נטמנו האחים זה לצד זו בבית העלמין ברחובות.
פרופ' זינגר מבילינסון אמר הערב: "אסון גדול עבר על המשפחה הזאת, לצערנו האבא של המשפחה גם נפגע קשה, אבל הוא מתאושש לשמחתנו בצורה הדרגתית. למעשה אחרי שהוא עבר ניתוחים רבים של גם עמוד השדרה הצווארי שלו וגם של הבטן, הוא עבר בהצלחה הבוקר הסרת צינור שעזר לו להיות מונשם. למעשה כרגע הוא חזר להכרה, נושם בכוח עצמו.
 
(צילום: שמוליק דודפור)

2 צפייה בגלריה
תיעוד מזירת תאונת הדרכים בצומת עופרים
תיעוד מזירת תאונת הדרכים בצומת עופרים
זירת התאונה הקטלנית
"ההתאוששות הזאת היא הדרגתית. לאט-לאט הוא חוזר לעצמו, ולאט-לאט הוא יגיע לשלב שהוא ישאל שאלות. ברגע הזה כל הצוות המקצועי, כולל רופא מומחה, עובדת סוציאלית, יחד עם קרובי משפחה הכי קרובים אליו, יהיו איתו, על ידו, כדי לתמוך בו וכדי לענות לכל השאלות שהוא ישאל. ולצערנו נצטרך למסור לו את הבשורות הכי קשות שקיימות אצל הורים".