3 צפייה בגלריה
זירת התאונה
זירת התאונה
זירת התאונה
(צילום: תיעוד מבצעי מד"א)
גבר כבן 35 נהרג הבוקר (חמישי) בתאונת דרכים בין שני כלי רכב בכביש 71, סמוך למושב כפר יחזקאל שבעמק יזרעאל, ליד בית שאן. גבר נוסף נפצע באורח בינוני. בוחני תנועה של משטרת ישראל החלו בחקירת נסיבות התאונה, כשההערכה היא שאחד הרכבים סטה ממסלולו.
הדיווח במוקד 101 של מד"א במרחב גלבוע התקבל בשעה 06:07 על התאונה בין שני הרכבים. שלושה צוותי חילוץ של כבאות והצלה הגיעו למקום וחילצו מהרכב שני לכודים. צוות מד"א שהגיע למקום קבע את מותו של אחד מהם, ופינה לבין החולים העמק בעפולה גבר נוסף בשנות ה-30 לחייו שנפצע באורח בינוני וסובל מחבלה בבטן.
3 צפייה בגלריה
זירת התאונה
זירת התאונה
הזירה בכביש 71
(צילום: תיעוד מבצעי מד"א)
"מדובר בתאונה חזיתית קשה. ירד גשם חזק וראינו שני כלי רכב מעוכים", סיפרו פרמדיק מד"א בוריס פולקוב וחובש בכיר במד"א גואל נאמן. "באחד מהרכבים נלכד גבר בשנות ה-30. הוא היה מחוסר הכרה עם חבלה רב מערכתית קשה מאוד. ביצענו בדיקות רפואיות, הוא היה ללא נשימה וללא דופק ולאחר שהוא חולץ נאלצנו לקבוע את מותו".
החובש אמנון עבאדי והפרמדיק יוסי חודינטיוב ממד"א הוסיפו: "מהרכב השני חולץ גבר כבן 30 בהכרה מלאה. הוא סבל מחבלה בבטן. הענקנו לו טיפול רפואי מציל חיים ופינינו אותו לבית החולים כשמצבו בינוני ויציב".
אתמול נדרסה למוות רתיל סואעד בת ה-5 בכפר סלאמה שבגליל. במשטרה ציינו כי היא חצתה את הכביש שלא במעבר חצייה ונפגעה מרכב פרטי.
3 צפייה בגלריה
רתיל סואעד
רתיל סואעד
נדרסה למוות אתמול בגליל. רתיל סואעד בת ה-5
תחילה היא פונתה במצב אנוש לבית החולים זיו בצפת תוך שצוותי מד"א ביצעו בה פעולות החייאה, ובהמשך נקבע מותה. נהג הרכב, גבר בן 47 תושב הכפר, נחקר במשטרה.