1 צפייה בגלריה
מעצר עצור אזיקים אזיק חשוד אילוסטרציה
מעצר עצור אזיקים אזיק חשוד אילוסטרציה
ארכיון
(צילום: shutterstock)
המשטרה חוקרת בימים אלה פרשת אונס מזעזעת שאירעה בקצרין שברמת גולן, ועצרה שני נערים בני 16 בחשד שאנסו אישה בשנות ה-40 לחייה. האישה סיפרה לאחד התושבים כי בזמן האונס, הנערים כלאו את בנה במקלט באחד הבניינים. לדבריה, כשנודע להם שהתלוננה במשטרה, הם שבו אליה ודקרו אותה ברגלה כדי לאיים עליה.
במשטרה בודקים אם מעורבים באונס יותר משני נערים, ובכל מקרה החשד הוא שכל המעורבים בו הם תושבי קצרין. מעצרם של שני הנערים שנעצרו הוארך עד מחר (רביעי). לפי החשד, האונס התרחש לפני כשבוע וחצי, ומאז נתונה האישה במצב נפשי קשה מאוד. בנוסף, השניים חשודים כי סחטו מהאישה כספים, תוך שאיימו עליה שאם תתלונן למשטרה הם יפגעו בה. השניים הובאו בפני בית משפט השלום בקריית שמונה, ומעצרם הוארך בפעם השלישית עד ליום רביעי הבא.
בעקבות גל השמועות שפשט בקצרין, כתב ראש המועצה לתושבים כי "גורמי אכיפת החוק חוקרים מקרה פלילי רגיש שאירע ביישוב ונמצא תחת חיסיון משטרתי ופיקוח אישי שלי ושל הגורמים הרלוונטיים. אני מדגיש כי אין סכנה לציבור. כל ניסיון של כל גורם כלשהו לפרסם ידיעות ברשת בנוגע לאירוע גובלת בחוסר אחריות משווע. המועצה תמשיך ללוות ולטפל באירוע יחד עם גורמי אכיפת החוק ותעדכן את הציבור לפי הצורך. מידע אמין בדוק ומוסמך כדאי לקבל אך ורק מגורמים רשמיים".
אדם שמכיר את האישה סיפר כי היא אם-חד הורית וקשת יום, שמאוד אהובה בקצרין. "היא מרוסקת וגמורה נפשית", אמר. לדבריו, האונס התרחש כדי לבזות ולהשפיל אותה.
מי שזעמה על התנהלות המשטרה בפרשה היא אילנה ראדה, אמה של תאיר שנרצחה בדצמבר 2006 בבית ספר בקצרין. "די לשקרים", כתבה בפייסבוק. "תספרו את האמת - זה אונס ברוטלי על-ידי כמה נערים, כולל דקירות, והשם ישמור לאן זה היה מגיע. אתם שוב צובעים את זה בוורוד פסטרולי, כנראה שלא תלמדו דבר. בושה".
פורסם לראשונה: 22:27, 22.05.23