(צילום: שחר גולדשטיין, אלכס בורטמן)

64 ימים חלפו מאז שהמשטרה זימנה לחקירה את סוכן הדוגמניות שי אביטל החשוד בעבירות מין, אך הוא טרם שב לישראל. לין פאר, אחת המתלוננות נגדו, אמרה לאולפן ynet שהיא לא מאמינה שתהיה התפתחות בפרשה.
"המשטרה לא מצליחה להגיע אליו, לא מצליחה לתפוס אותו. 27 נשים שהתלוננו נגדו מחכות וסובלות, עוברות עם עצמן כל מיני תהליכים מאוד קשים. זה לא דבר שקל לחיות איתו, במיוחד כשהאדם שעשה לנו את הדברים האלה משוחרר ולא כבול באזיקים בכלא". אמרה פאר.
1 צפייה בגלריה
לין פאר מגיעה לתחנת המשטרה בת"א להגיש תלונה נגד שי אביטל
לין פאר מגיעה לתחנת המשטרה בת"א להגיש תלונה נגד שי אביטל
פאר ואביטל. "הייתי בהלם שהוא בכלל יכול להציב תנאים"
(צילום: שאול גולן)
היא התייחסה לתנאים שהציב אביטל למשטרה כתנאי להגעתו לחקירה. "שמעתי את זה והזדעזעתי, הייתי בהלם שהוא בכלל יכול להציב תנאים, זה נראה לי אבסורד. ואם מחכים, אז כנראה משהו שם באמת קורה, הכול מתחת לרדאר", הוסיפה פאר. "עורכי הדין שלו מתנהלים מול המשטרה והמשטרה מדברת איתם. אני לא מבינה איך בכלל אפשר לדבר על משהו עם האדם הזה".
- יש פה זלזול מסוים בפרשיה הזאת? במתלוננות? "כן. אם לא עידן ה-ME TOO גם לא היינו מדברות על זה, היינו עוד הרבה מאוד שנים סוגרות את זה. עכשיו אולי איפשהו זה מזיז למישהו".
- אולי מאחורי הקלעים כן קורה משהו? המשטרה לא מדווחת על כל פעולת חקירה. "היו מדברים על זה או לפחות המשטרה הייתה נותנת להבין שהנה אנחנו מטפלים, אנחנו פה, הכול בסדר. אבל תראה איזה דממה. נקווה לטוב".
ממשטרת ישראל נמסר: "החקירה בעניין נשוא פנייתך עודנה מתנהלת ותימשך עד למיצויה. מטבע הדברים לא נוכל להתייחס להיבטים אופרטיביים הקשורים לניהול החקירה, לרבות קיומם או קיומם של צווי מעצר נגד החשוד".