ילד בן 11 נספה בשריפה בבניין מגורים באשדוד. הוא חולץ מדירה בוערת ברחוב הכרכום בעיר על-ידי כבאים כשהוא ללא הכרה, צוות מד"א ניסה לבצע בו פעולות החייאה, אך נאלץ לקבוע את מותו במקום. מממצאי החקירה הראשוניים של חוקר שריפות עולה כי הגורם לשריפה הוא ככל הנראה סוללת אופניים חשמליים שהתלקחה תוך כדי טעינה.
1 צפייה בגלריה
הבית בו נספה הילד משריפה
הבית בו נספה הילד משריפה
זירת השריפה באשדוד
(צילום: תיעוד מבצעי מד"א)
הדיווח הראשוני על האירוע הקשה התקבל בשעה 22:34 במוקד 101 של מד"א במרחב לכיש על "שריפה בדירה בבניין מגורים ברחוב הכרכום באשדוד. חובשים ופרמדיקים של מד"א מדווחים על ילד מחוסר הכרה".
מכבאות והצלה נמסר כי "צוותי כבאות והצלה מתחנת אשדוד הוזנקו למקום האירוע ובהגיעם למקום זיהו להבות מתוך בניין וחשש ללכודים. לוחמי האש החלו מיד בחדירה לבניין וסריקות לאיתור לכודים בדירה הבוערת ובסריקה ראשונית אותר לכוד וחולץ על-ידי לוחמי האש מהלהבות לכוחות רפואה במקום".
מפקד המשמרת, רב-רשף גבי אזולאי, אמר כי "מדובר באירוע קשה מאוד בו זיהינו במהלך הסריקה הראשונית בדירה שבוערת ילד לכוד ללא הכרה. חילצנו אותו מהדירה והעברנו אותו לכוחות הרפואה במקום. אנו מבצעים סריקות נוספות לשלילת לכודים נוספים גם בדירה הבוערת וגם בדירות נוספות אליהן חדר עשן. בשלב זה עדיין לא ביצענו זיכוי מלא".