גבר בשנות ה-40 לחייו נאשם בביצוע עבירות מין ב-13 נערות ונשים, בהן אונס, לאחר שהתחזה למעצבת הלבשה תחתונה ולצלם. כך הותר לפרסום היום (חמישי) בעקבות כתב אישום שהגישה נגדו לאחרונה הפרקליטות לבית המשפט המחוזי בחיפה.
חרף בקשת פרקליטות מחוז חיפה, בית המשפט אסר את פרסום שמו ומקום מגוריו של הגבר, הנאשם בעבירות של אינוס ומעשים מגונים במרמה. מכתב האישום עולה כי הוא נהג להצטרף לקבוצות של נערות ונשים שמחפשות מקומות עבודה בקבוצות וואטסאפ, במטרה לאתר קורבנות ולפתות אותן במרמה, כשהוא מתחזה למעצבת של בגדי הלבשה תחתונה, וכן לצלם שעובד עימה בפרויקט צילומים.
התובעת עו"ד נג'וא סלימאן, מפרקליטות מחוז חיפה, טוענת כי הנאשם הציג את מצג השווא "לצורך פיתוי נערות ונשים ונהג לבקש מהן שיצטלמו ויעבירו אליו תמונות שלהן כשהן לבושות בהלבשה תחתונה וכן תמונות חושפניות".
בין השאר, כתב הנאשם לנשים: "במידה ואת מחפשת הכנסה גבוהה, אני יכולה להציע לך אפשרות להשתתף בפרויקט צילומי הלבשה תחתונה. הצילומים אינם מיועדים לפרסום. מדובר בצילומים לצורך מדידות קולקציה חדשה בלבד. השכר הינו בטווח של 400-200 ש"ח לשעה. מספר המקומות מוגבל. מעוניינת שארשום לך פרטים נוספים?".
"על מנת לרכוש את אמונן של הנערות והנשים, ובמטרה להשיג את הסכמתן לשלוח אליו תמונות אינטימיות, התחזה לבחורה בשם 'יובל', מעצבת הלבשה תחתונה", טוענת הפרקליטות. בחלק מהמקרים ביקש הנאשם מהנערות לשלוח אליו תמונות של החזה ואיבריהן המוצנעים וניהל איתן שיחות בעלות אופי מיני מובהק. עו"ד סלימאן טוענת כי הנאשם הסביר לקורבנות - שחשבו שהן מדברות עם אישה - כי במהלך המפגש לצילומים יהיה מגע בגופן הכולל מגע מינורי באיבריהן המוצנעים, וכי "הכול יהיה באופן מקצועי".
חלק מהמתלוננות העבירו לנאשם תמונות שלהן בהלבשה תחתונה, וכן תמונות שחושפות את איבריהן. חלקן גם נפגשו עם הנאשם, "בסוברן שמדובר במפגש לצורך צילומים במסגרת הפרויקט", נטען. "הנאשם ניצל את המפגש ואת אמונן של הנפגעות כי הוא עובד אצל אותה מעצבת לביצוע מעשים מיניים במתלוננות". הפרקליטות תבקש לעצור את הנאשם עד תום ההליכים המשפטיים נגדו.