סיגל יאנה איצקוביץ', החשודה ברצח בנה ליאם בן השש בהרצליה, טענה בחקירתה כי "חוצנים" הורו לה לרצוח את בנה ואת כלב המשפחה. בנוסף טענה כי שתתה אלכוהול לפני הרצח.
1 צפייה בגלריה
הדירה בה נרצח הילד, הרצליה
הדירה בה נרצח הילד, הרצליה
משמאל: סיגל יאנה ובנה ליאם
(צילום: יריב כץ)
איצקוביץ' מסתובבת בהרצליה לפני הרצח

לפי שעה איצקוביץ' נמצאת בבדיקה פסיכיאטרית, שתקבע אם היא כשירה לעמוד לדין. הנושא ייבחן לאחר הגשת כתב האישום. אם יוחלט שהיא אינה כשירה לעמוד לדין היא צפויה להיות מאושפזת בכפייה לתקופה שתיקבע על ידי בית המשפט. עד כה עלה כי איצקוביץ' מודעת למעשיה.
ביום שלישי האחרון אותר ליאם ללא רוח חיים בבית המשפחה בהרצליה, כשעל פי החשד אימו דקרה אותו למוות. סבתו, אמה של החשודה סיגל יאנה, הייתה זו שאיתרה אותו בדירה, ואביו הגיע לאחר שקיבל את הבשורה הקשה. מוקדם יותר הגיעה האם לקניון שבעת הכוכבים בעיר כשגרזן בידה, והיא נעצרה על ידי המשטרה. למחרת האריך בית המשפט את מעצרה.
בחקירתה בשבוע שעבר הודתה האם במעשה, וקשרה את עצרה לאירוע באופן מלא. היא אף סיפרה בפירוט את שאירע בזירת הרצח, אך לא שיתפה במניע.
יממה לאחר הזוועה פרסמו במד"א את הקלטת השיחה הראשונה שהתקבלה במוקד בנוגע לאיצקוביץ'. "אנחנו באוטו, וראינו בחורה רודפת אחרי אישה אחרת עם גרזן", אמרה האישה שפנתה למד"א. "היא עשתה לנו חור באוטו במכסה מנוע, אני כולי רועדת. אתם צריכים לבוא". המוקדנית שאלה בת כמה החשודה, והאישה ענתה: "היא בחורה צעירה".
מרסל, סבו של ליאם מצד אביו, סיפר בשיחה עם ynet כי "מה שקרה לנו זה פשוט אסון. זה אסון". הוא סיפר כי ליאם היה ילד שחייך כל הזמן. "הוא היה מאוד ספורטיבי, התאמן בג'ודו. אבא שלו היה החבר הכי טוב שלו, שהיה משחק איתו אחרי העבודה. היה משחק איתו בלגו הרבה שעות. דורון שיחק איתו בכל רגע שהיה לו. ליאם היה אמור לעלות לכיתה א' בעוד חודש וחצי".