"סיוט לכל החיים": בעל פיצוצייה מנוף הגליל נעצר לאחר שתקף נער עם צרכים מיוחדים שבו חשד שגנב טילון מהחנות.
תיעוד התקיפה ממצלמת האבטחה
(צילום: דוברות מרחב העמקים)

התלונה התקבלה ביום שישי האחרון, אז הגיעו לתחנת המשטרה אם ובנה בן ה-16, שעל גופו ניכרים סימני אלימות. האם סיפרה ששלחה אותו לפיצוצייה בשכונה לקנות טילון, כדי לשפר ולתרגל את היכולות החברתיות והתקשורתיות שלו. לדבריה, הוא חזר הביתה לאחר רבע שעה כשהוא רועד, לחוץ ועם סימנים אדומים בצוואר, וסיפר לה שבעל החנות רדף אחריו, היכה אותו ותלש מצווארו שרשרת זהב ותליון.
רפ"ק דורון גבאי, קצין אגף החקירות והמודיעין בנוף הגליל אמר: "יצאנו לזירה והתחלנו לזהות חשודים פוטנציאליים, אך הוא לא ידע לזהות שמדובר בבעלי העסק. ביום ראשון איתרנו מצלמה שקלטה את התקיפה האכזרית, וממנה הגענו עד לפתח החנות והבנו שהחשוד הוא בעל החנות".
לדבריו, "כבר בשלב הראשון החזיר בעל העסק לשוטר את השרשרת שנשדדה, משום שנתלשה בכוח מצווארו של הקטין. בחקירתו סיפר בעל העסק שהוא ראה נער לוקח ביסקולידה מהמקרר, ולאחר שהנער יצא מהחנות הוא רדף אחריו, השיג אותו ולקח לו את השרשרת כעונש על מה שהוא עשה. הוא אמר: 'לקחתי את זה כדי שהוא יביא את הוריו, הם ישלמו ואז אחזיר להם אותה'".
במשטרה גבו את עדותה של האם והנער ייחקר על ידי חוקר מיוחד. בעל הפיצוצייה חשוד בתקיפת חסר ישע וגניבה, ובמשטרת מרחב העמקים מבקשים להאריך את מעצרו בשישה ימים.
"מדובר באירוע חמור", סיכם רפ"ק גבאי, "תקיפת נער עם מוגבלויות שרצה לקנות גלידה. עבור הנער זה סיוט לכל החיים, ונפעל למצות את כל סעיפי החוק נגד החשוד".