יממה לאחר שבעמוד הטוויטר הרשמי של ראש ממשלת ישראל הופיעו לפחות שישה ציוצים משיחות שערכה שרה נתניהו עם הורי חטופים, ובהם גם הקלטת שיחה שלה עם אמו של שלומי זיו - כל הציוצים הללו נמחקו. ל-ynet נודע כי נציגים ממשרד המשפטים פנו ליועמ"שית של לשכת ראש הממשלה וביקשו להסיר את הציוצים, משום שתוכנם אינו תואם עמוד רשמי של ראש הממשלה.
ההקלטה מהשיחה של שרה נתניהו ורוזיטה זיו

מלשכת ראש הממשלה טרם נמסרה התייחסות למחיקה החריגה של הציוצים, שפורסמו ביום חילוץ החטופים במבצע בנוסייראת.
רצף ציוצים אחד היה משיחה של רעיית ראש הממשלה עם רוזיטה זיו. בציוץ ב-X (טוויטר לשעבר) נכתב כי האם "ביקשה להודות לראש הממשלה נתניהו ולרעייתו שרה על ההירתמות והליווי האישי במהלך כל התקופה". היא צוטטה כאומרת: "אין לי מילים איך להודות לכם. שאף אחד לא יעשה עוול ויגיד שראש הממשלה לא רוצה להחזיר את החטופים. האמנתי בזה מהיום הראשון ואני יודעת שהוא עושה הכול להחזיר את כולם".
אחד הציוצים כלל את אותה הקלטה מהשיחה, ושרה נתניהו אמרה בה: "מהרגע שראיתי אתכם נכנסתם לי ללב כמו הרבה משפחות. ראש הממשלה סיפר היום שכל השלושה (מלבד נועה ארגמני) לא היו ברשימה של המשתחררים - והנה שלומי חזר ואתם יכולים לחבק אותו. הוא חזר לחיים, איזה אושר".
1 צפייה בגלריה
אשת ראש הממשלה שרה נתניהו
אשת ראש הממשלה שרה נתניהו
שרה נתניהו באתר ההנצחה של מסיבת הנובה
(צילום: Alexi J. Rosenfeld/Getty Images)
"אמרתי לכם שהילד שלכם יחזור. כשבעלי יצא בבוקר, לא הפסקתי לדאוג, לקוות ולהתפלל", נכתב בציוץ אחר. "אין אחד שלא מאושר היום וזוקף את ראשו בגאווה. אני מחבקת יחד איתכם את המשפחה של גיבורנו, לוחם הימ"מ ארנון זמורה ז"ל, שראש הממשלה יקרא את המבצע על שמו".
רצף ציוצים נוסף כלל את פרטי השיחה של שרה נתניהו עם יעקב ארגמני, אביה של נועה ארגמני. "נועה נכנסה ללב של כולנו, ללב של הילדים שלנו. אני וכל המשפחה שלנו מוסרת לכם חיבוק ענק, לך ולרעייתך ליאורה", נכתב בציוץ לשכת ראש הממשלה מפיה של שרה נתניהו. "אני מאושרת שליאורה זכתה לחבק את נועה. אני מתפללת לשלומה ומאחלת לה רפואה שלמה. אני כל כך אוהבת אותה. היא אישה מדהימה, ואני מאושרת בשבילה ובשבילכם".