כבר למעלה מעשור שהדי.ג'יי איתי גלו עושה חיל בתחום המוסיקה - הוא ניגן בחתונות של הכוכבים הכי גדולים במדינה, חתום על להיטים כמו "פעמון" של נועה קירל ו"מועבט" של עדן בן זקן וניגן בפסטיבלים ברחבי העולם. כעת הוא מציע את שירותיו בחינם ומבטיח להגיע לכל בסיס לשמח חיילות וחיילים.
"מהרגע הראשון חשבתי איך אני יכול לתרום את חלקי אבל לא הייתי מסוגל לנגן במשך חודש וחצי, הנשמה שלי הייתה כבויה", מספר גלו. "לא הפסקתי לחשוב איך הרסו לחוגגים ב'נובה' את הרגע הכי יפה שהם רוקדים ומחייכים. עכשיו אני מרגיש שהנפש שלי חייבת לנצח ואני רוצה להצדיע לחיילים דרך המוסיקה ובגלל זה קראתי למיזם 'מצדיעים לכם'".
1 צפייה בגלריה
מדינה בהתנדבות
מדינה בהתנדבות
"מהרגע הראשון חשבתי איך אני יכול לתרום את חלקי". גלו
(צילום: פרטי)
איך זה הולך לעבוד? "מאז שפרסמתי את הסטורי קיבלתי למעלה פניות מ-150 יחידות שרוצים אותי. מפלוגות של עשרה חיילים עד פלוגות של 1000 איש. אני מארגן משאית, מביא איתי את הפלטה שלי ונוסע לאן שרק צריך. היום יש לי שלושה בסיסים בדרום ובערב אני נוסע לנגן בפני חיילים במטולה, אני לא מפחד ולא עוצר".
כמו רבים אחרים מהתחום, גם גלו מצא את עצמו מתמודד עם לא מעט ביטולים ודחיות של הופעות שנקבעו מראש: "היו לי עשרות הופעות בארץ ובעולם שבוטלו או נדחו, אבל זה הדבר האחרון שמעניין אותי כרגע. אני רק רוצה עכשיו לשמח ולהרקיד את החייליים. אני חולם על מסיבת סיום גדולה בתום המלחמה עם כניסה חינם לחיילות והחיילים, ואני מאמין שזה עוד יקרה".
יצירת קשר - אינסטגרם: Itay Galo